Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '18

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Sokrates'ten Erdoğan'a Öğüt

Sokrates'ten Erdoğan'a Öğüt
 

“Benim insanlığa
Bir öğüdüm var o da şüphelenin”

                                     (Sokrates)


Evet
Sayın Erdoğan bu öğüde kulak vermeli
Hem kendisi
Hem de ülkemiz için

Ülke yönetimi
Çok ama çok dikkatli olmayı gerektiriyor
Ve hemen inanmayıp
Şüphelenmeyi doğru buluyor

Şüphelenen yönetici
Kolay kolay aldatılmaz
Aldatılarak
Ne kendisine
Ne de ülkesine zarar verdirmez

Malum
Sayın Erdoğan
Fetö’cülerce fena şekilde aldatıldı

Bunun önlenilememesinin
Baş sebebi şüphelenilmemesidir

Sayın Erdoğan
Doğru danışmanlarıyla çalışsaydı
Bu konuda şüphelenilme oluşurdu
Ve ona göre davranılırdı
Bu rezalet yaşanmazdı

Ben özellikle
Yeni çalışma döneminde
Sayın Erdoğan Sokrates’i dinlesin
Yaşamının ilk önceliğine şüpheyi alsın
Her konuda şüphelenmeyi
Alışkanlık haline getirsin diyorum

Görecektir ki o zaman
Asla ve asla aldatılamayacaktır
Yüz akıyla yönetmeyi sürdürecektir

Ve
Şüphelen Sayın Erdoğan diyorum
Çünkü
Tek yetkili bir devlet adamının
Aldatıldım demesi kadar
Kendisini utandıran başka bir şey yoktur

Eğer Erdoğan şüphelenseydi
O iğrenç kalkışmayı yaşamayacaktı

Onun için
Şüphelenen ol Sayın Erdoğan
Şüphelenen ol Sayın Erdoğan
Şüphelenen ol Sayın Erdoğan diyorum

Özellikle
Emperyalist ülkelerle ilişkilerde
İsrail Devletiyle ilişkilerde
Devlet Bahçeli ile ilişkilerde
Danışman seçiminde
Bakan atamalarında
Aşırı titiz davranıp şüphelenmeyi
Asla ihmal etmemelidir

Eğer Türk Devlet yaşamında
İsmi hep iyi anılsın istiyorsa
Ki istiyor olmalı
İnanacağı insanların başında
İlk olarak bilim insanları olmalı
Bilim yalan söylemez
Bilim insanı da yalan söylemez

Şüphelen
Şüphelen
Şüphelen Sayın Erdoğan

Bir daha asla
“Aldatıldım ben” sözünü söyleme

Bırak şu
ABD dostluğunu
Bırak şu aşırı Rusya dostluğunu
Sadece doğru ilişki içinde ol
Bırak şu BOP eş başkanlığı forsunu
Bırak şu
Yahudi ödülü “Cesaret madalyasını”

Gel otur şu Türk Yurdunun
Tahtı revanında
Sen doğru güzel yaşa
Ülke doğru ve güzel yaşasın

Benden bu kadar
Kalın sağlıcakla
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..