Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Sokratik Tiptonik

Sokratik Tiptonik
 

Bir sabah uyandım psikoloji okumaya karar verdim. Aynı günün akşamı üniversite 2. sınıfta başka bir bölümü okuduğumu fark ettim. Bir sabah geç kaldım, yandal başvurusunu kaçırdım. Hayatın hediyesi mi yoksa eğlenişi mi benle bilmem ama o gün bugündür ben hep dinledim. Birde konuştum.

Bir sabah uyandım. Hooop karar verdim. Sokratik sorgulama taktiğini uygulayacaktım. Bu sefer direkt saldırmayacaktım. Aldım kalemimi kağıdımı, yazdım : Part A : sorular 1, 2, 3, 4 , Part B: sorular 1,2,3, Part C.. İşte burda durdum. Ruhumda yokki benim, Part C: SALDIR . Kağıt kalem tamam, sorular tamam. Eee ne eksik ? Ha arayacaktı. Bekle bakalım. 5 dk geçti, aramadı. 10 dk aramadı. Kızları ara. Anlat. Kızlarla konuşma tamam. A yazdı.

Ben konuşalım isterdim, sesi yüzü olur görmediğinin. O istemedi. Ya da müsait değildi bilemem. Beni suçlu çıkardı. İşte bunu hiç sevmem. Hatalıysan hatanı, doğruysan doğrunu kabul et. Sonra uzlaşırız. Sonra öperim bile. Ama yok. Baktım olmuyor. Bölmesin diye önce interneti kapattım. Sonra başladım yazmaya, bıraksalar Ankara'nın başkent oluşuna, dünyadaki ilk boşanmaya, zorlasam Adem ile Havva'ya kadar giderdim. Dur dedim. Nokta koydum gönderdim, interneti açtım. Tak tak tak ses geldi, gitti yazdıklarım.

Giden mesajlar ile birlikte, bağlanan umutlar da gitti tabi. Acaba bu mu düşüncesi de gitti. Olsun o da bunu istemiş olmalıki, açıklamadı nedenlerini.

Sonra sildi beni. Silmek öyle olmaz böyle olur dedim. Tabi bunu sadece içimden demedim. Bu sefer bilmişlik tasladı bana. Sonra engelledi..

Hüzünlü hikayemiz böyle bitti.

Bana da yazmak kaldı. Bir de öğrendiklerim.

Kadın milleti ayık, erkek milleti bayık olur.
Bırak senden herşeyini alsın, ama karakterini almak isterse, dur de.
O zaman kalmazsın çünkü.
Şüphe hastalıklı bir ot. Söküp atmazsan bahçenden, kemirir meyve veremezsin birdaha.
Birde kalıp dayanmanın iyi olduğunu söylerler, ama bazen bırakmak gerekir ferahlamak için.
Oh dedim. Sonunda, oh..
Bu da bitti.

 
Toplam blog
: 16
: 107
Kayıt tarihi
: 04.06.15
 
 

Bilkent Üniversitesi ..