Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sokulsam göğsüne usulca...

Sokulsam göğsüne usulca...
 

Konuşmasam hiç.

Sadece sokulsam yatsam...

Kapasam gözlerimi...

Öpücükler kondursan saçlarıma...

Sıcaklığın olsa hissettiğim.

Huzur olsa beni saran.

Sadece sokulsam göğsüne...

Güvende olsam sıcaklığında...

Güç versen bana...

Huzur versen...

Sarılsam usulca...

Kapasam gözlerimi...

Hem uzak olsam herşeye...

Hem de çok yakın...

Sadece sokulsam göğsüne...

Sokulsam hayata...

Sokulsam aşka...

Sadece sokulsam.

O anın mutluluğu sarsa hayatımı...

Aşkın gücüne teslim olsam...

Sabaha güvenle uyansam...

Sıcaklığınla başlasam hayata yeniden...

Verdiğin huzur dolsa ruhuma...

Adım olsa bana...

Güç olsa...

Kuvvet olsa...

Aşk olsa...

Gözlerim parıldasa...

Çözsem tek tek hayata attığım düğümleri...

Kendim çözsem...

Sokulsam göğsüne usulca...

Kıvrılsam, konuşmasam hiç...

Sussam...

Sarsam yaralarımı...

Sıcaklığında ısınarak sarsam...

Kendim sarsam...

Sokulsam göğsüne ses etmeden....

Okşasan saçlarımı, öpsen usulca...

Öpsen uyandırsan sabaha...

Hüznümü silse öpücüğün...

Sokulsam göğsüne, sarılsam...

Yetişmese kavuşmaya ellerim...

Mırıl mırıl, usul usul sokulsam...

Sarılsam usulca...

Dokunsam...

Öpsem boynunu muzip muzip.

Gücünden güç alsam...

Huzurundan güç alsam...

Mutlu olsam...

Sarılsam usulca...

Sokulsam göğsüne yatsam...

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..