Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Sol anahtarı

Sol anahtarı
 

picasaweb' ten..


Gelişin gibi oldu gidişinde.

Öyle bir çıktın ki hayatımdan,

Ardın sıra kimseyi sağ bırakmadan.

Eşkâli hala belirlenemedi bu sevdanın.

Oysa ben,

Bir şeyler düzelir sanmıştım..

Şimdilerde seni düşünmek kaldı sadece.

Sana giden dolmuşları izlemek pencere önlerinde.

Şimdilerde,

Gündüz uykularda;

Gece ise, radyoların hüzünlü makamlarındayım.

Ve kapadım sol anahtarıyla kapımı içten.

Zili çaldılar, açmadım.

Telefonla aradılar, bakmadım.

Işıkları da yakmadım.

Hâlbuki aylardır aklımdaydın!

Bense aylardır yoktum buralarda..

Soruyorlardı da beni bana;

‘Yok,

Uzun bir süre de olmayacak sanırım’ dedirtiyordum.

Gidişin,

Gelişin gibi oldu anlayacağın.

Öyle bir çıktın ki hayatımdan,

Ardın sıra kimseyi sağ bırakmadan..

 
Toplam blog
: 40
: 548
Kayıt tarihi
: 14.03.09
 
 

1983 doğumluyum.Esasen kendi halimde biri olsam da, söz konusu "yazmak" olunca durum değişebiliyor.Ç..