Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '15

 
Kategori
Deneme
 

Sol durağımda

Sol durağımda
 

Sol durağımda


Sol durağımda seni bekliyorum sen hala sağımda mısın sevgili?

Sağır dediler bana evet sağırım lakin gözden değil kulaktan sağırım.

Sessiz dediler gönlümün sesine kulak asmadılar, ölüyorum dedim delisin dediler.

Bir rüzgardın içimde esen bir nefestin gönlümde yeşeren.

Gözün gözüme değdi hala kalbim kırıktı.

Elin elime değdiğin de sanki gözlerime iliklenmişti sonsuzluğun.

O’nun için yaşadım gözlerinde ve o’nun için öleceğim sözlerinde.

Gittim de bitti sanma her gidiş yeniden başlangıçtır aşka.

Ah dedim duymadın mı sen hala bana uyanmadın mı

Gülüşünden bir damla verseydin ya gitmeden seninle örülseydim yarınlarıma

Aşk dedim aşk içinde karmakarışık oldum sana aşık.

Bulandım ruhuna nereye gitsen içindeyim senin aslında.

Kör olan sendin bense senin içinde en tenha yerlerde.

Bir fincan kahvenden yudumlandım olurdan nefesim nefesine değer diye.

Şaka değil gerçek belkide her gülüp geçecek delisin valla diyecek, Aşk.

Dağ başında orman kaçkınıyım desem yalan olur aslında ben aşk kaçkınıyım sen var diye utangacım

Saçlarıma aklar düştü yadıma yaren düştü.

Düş’tüm içine dokunan bir gülüştüm yanaklardan dökülen.

Aklımda varsın varsın sen yanarsın.

Biraz uçuk kafalı neden mi rüyası sen olalı.

Düşünmeye gör zaten düşmüşün sen gülünce gör.

Bakışın yudumlanmış gözlerime gözlerin ise hücrelerimde.

Bak ne diyor gönül sarmaşık olmuş seni giyindiriyor.

Uyandım geceye ay karanlık olsa da aydınlatırsın bir gülüşünle.

Sen demledim bugün içtikçe sarhoş oluyorum gözlerinle.

Nazende sevgilim naz sende saz bende gerisin neyleyim.

 

 

 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..