Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '13

 
Kategori
Deneme
 

Sol elim

İlkokulda iken sol elimle yazı yazma çalışmaları yapıyordum ancak bir türlü başaramıyordum. Çok uğraşmama rağmen işe yarar bir ilerleme kat edememiştim.

Havalar biraz soğuduğunda sağ kolumda üşüme ve ağrı başlıyor. Sarıp sarmalıyorum ağrısı biraz diniyor. Üzerinden üç Ağustos geçmesi gerektiğini söyleyenler var. Bu hesaba göre bir Ağustos’um daha kaldı.

Geçirmiş olduğum trafik kazası sonucu kendimi toparlamam iki yılımı aldı. Yunus’a sormuşlar kaç yılda erdin? Diye. 40 yılda cevabını vermiş. Aa ne de çabuk demişler. İki yıl çabucak geçti. Sol elimle yemek yemeğe o kadar alıştım ki bazen, sağ elim kıskanıyor.

Çocukluğumdan beri çok isteyip de başaramadığım bir şey armağan edildi bana. Ben şimdi, SOL elimle barıştım, hatta SAĞ elim kıskanıyor zaman zaman.

Yaşım kırka yaklaştı. Teşekkür ediyorum her bir şey için İYİ yahut KÖTÜ gördüklerim için. Teşekkürler…
Şair Yazar Kemal Alkan

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..