Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Solan tablo

Solan tablo
 

Renklerin solduğunu görüyorum

Güneşe uzak yerlerde bu akşam.

Gölgeler yavaş yavaş sarıyor heryeri

Tutun ellerimden, ayaklarımdan

Yanlızlığımdan çok korkuyorum.

Derin bir uyku yakalıyor beni

Tabloya bakarken uzaktan

Bir mabed beliriyor tam ortasında

Tutun ellerimden, ayaklarım dan

Beni bu mabedin içine gömün.

Gölgeler artık çekilsin tepelerden

Yeniden sabah olsun istiyorum

Bir renk solgun kalsada tabloda

Bırakın ellerimi, ayaklarımı

Mabedim den çıkmak istiyorum.


yazan:

serpil topaloğlu

17.7.2010

 
Toplam blog
: 42
: 437
Kayıt tarihi
: 01.08.09
 
 

Asıl mesleği ressam. Resme olan ilgisi ikokul öncesine dayanır. İlköğrenim ve liseyi  Aydın '..