Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Solaryum hallerim :)

Solaryum hallerim :)
 

Ankara'ya tekrar gittim geçen hafta.

İş için yine :)

İşlerim bitti, gezdim sonra :)

Biraz eskilere takıldım...

Biraz alışveriş, biraz kuaför...

İyi de...

Gez gez nereye kadar, di mi?

Üzerinde çalıştığım bir konu vardı. Solaryumlarda bir deney yapmam icabediyordu. Bu cihazları satan firmadaki abiler bana İzmir'de bir merkezden randevu alacaklar, ben de çalışacaktım.

Ankara'da kuaförde oturmuş ojelerimi tazelerken aklıma geldi Ankara'da olduğum :)

''Nasılsa bu firma heryere cihaz veriyor, Ankara'da da vardır çalıştıkları merkezler, hazır işim yok, vaktim varken arayayım, bana buradan bir yer bulsunlar'' dedim kendi kendime :)

Aradım :)

Ankara'daki merkez ofisin telefonunu ve yetkili birinin adını verdiler :)

Onları da aradım, yetkiliyle görüştüm ojelerimi üflerken :)

Öyleyken öyle, böyleyken böyle bir merkezden randevu almışlar, arayıp haber verdiler :)

Marketten biraz hastalıklı, çürük, böcekli meyva toplayıp söyledikleri yere gittim :)

Kızılay'da şık bir solaryum merkezi :)

Sun Point diye bir yer.

İçerisi pek hoş :)

Bekleme salonundaki ablalar daha da hoş, hepsi Rus :)

Boylu, poslu havalı, cilveli güzeller :)

Hayatımda ilkez solaryuma gittim ayıptır söylemesi :)

Onda da kendim değil, üç tane çürük portakal kuruldu lambaların önüne :

Kahroldum için için :)

Tek tesellim bilime adanmış bir solaryum seansı almış olmam :)

Ha ben...

Ha üç tane portakal :)

:)

Neyse...

Beni misafir ettiler; çaylarımızı içtik, sohbet ettik, cihazlar hakkında epey bilgi edindim :)

Araştırmamda katkıları olduysa çok mutlu olacaklarını söylediler , teşekkür ederek ayrıldııım:)

:)

Büyük firmalar araştırmacılara destek oluyor ciddi ciddi :)

Çalışmalarınız için yer sağlıyor, laboratuvar ayarlıyor, malzeme temin ediyor, sizi götürüyorlar.

Gezmekten canı sıkılmış ve araştırmacı ruhu depreşmiş bir havva kızına İstanbul'daki merkez, Ankara'da deneme yapması için cihaz temin ediyor benim örneğim gibi :)

İzmir'deyken de araştırma enstitüsüne götürmüştü başka bir firmanın yetkilisi beni :)

Yeter ki canınız çalışmak istesin :)

Kuaförde süslenirken, iki telefonla insanlar size yardıma hazır her zaman :)

O telefonları da buluyorsunuz haliyle :)

Ankara'da hem işimi hallettim, hem gezdim, hem süslendim hem de denememi yaptım :)

Ama o solaryumda aklım kaldı :)

Fena kaldı hem de :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..