Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Soluyorum bir çicek gibi

Soluyorum bir çicek gibi
 

İçimde kocaman bir boşluk var bugün… Mutsuzum… Neden diye sormayın bilmiyorum… Ama böyle hissediyorum işte… Yataktan zor kalktım bu sabah… Hafta başından beri bir kırgınlık var üzerimde…Her yanım ağrıyor dayak yemişçesine… En çok da başımda bir uyuşukluk var… İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor…Dünya umurumda değil sanki… Hiçbir şey cazip gelmiyor, etkilemiyor beni.

Bulunmak istdiğim yer burası değil bugün… Alıp gitsem başımı nereye. Dışarısı kar içinde. Yürümek öyle zor ki buzun üstünde, kar tepeceikleri oluşmuş kaldırımların üzerinde…Ah güzel olsaydı hava çıkıp yürüseydim başı boş…Ayaklarım nereye götürürse oraya… Ama çakıldım kaldım bu ofis odasına…

Azalıyorum sanki biraz biraz… Kaç mevsim gelip geçiyor yüreğimden… Çalkantılı bugün gönlüm… Azgın dalgalarım gönül kıyılarımı yalıyor, yalıyor, yalıyor… Başım ne kadar da ağır bedenimde… Taşımak zorlaşıyor… Tüm vücuduma yayılan bir rehavet var üzerimde… Sancılı bir rehavet bu… Ağırlaşıyor başım… Yaslasam başımı masama kapanıverecek gibi gözlerim… Ben, ben değilim gibi…

Yalancı bir hayatın, yalancı bir gününde toparlamaya çalışıyorum kendimi… Dizlerim yorgun… Ben yorgunum çok… Neler aldı hayat benden, neler verdi… Hiçbir şey yok hesaba vurduğumda…

Zaman … Hangi zaman… Geçmiş gitmiş mi yoksa gelecek mi… Biliyorum hayat akıp gidiyor zamanla eş zamanlı olarak… Benim bir parça mı da hatta beni parça parça yok ediyor… Her gün, bir parça mı daha alıyor benden… Götürüyor bilmediğim bir yerlere… Soluyorum bir çiçek gibi… Büküyorum boynumu…

Mutsuzum… Dokunmayın bana bugün, hiç değilse bugün ellemeyin beni… Sıcak bir şöminenin yanına konmuş yumuşak minderin üzerine kıvrılayım bir kedi gibi… Uyuyayım bırakın… Unutayım bırakın… Sığınayım uykunun şefkatli kollarına… Uyuyayım… Uyanmayayım.

"RESİM:ALINTI"

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..