Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Som altın incir yaprağı

Som altın incir yaprağı
 

Kalemi dokuz yüz ayar gümüşmüş,
Takım elbisesi bilmem ne kadarmış,
Çakmağı kallaviymiş, üstelik altın
Hanları varmış hamamlar alacakmış
Ben gözlerine adanmıştım
Görmemiş, farketmemiştim,
Değerini bilmedim diye midir bilmem,
Hepsini tek tek kendi söyledi.
Şeytana uyup şimdi;
Som altın incir yaprağı ısmarlamalı ona
Buyurup taksın yakışan yanına
Ama zaten onda, var oğlu var ya
Donunda vardır sedef kakma!
Hayat denkleminde n sayısı adaşı
Anlamıyor ki derdim eşittir sonrası!?
Söyledim, yalvardım… anlatamadım !
Senin ruhunu satın almış maddeden gelen
Dilerim huzur getirir bin elde dolaşan
Soğuk renklere ayar eden güften
Şiirlerimde hiciv bülbülü kaçıncı serenadım
Kaf dağından mıdır bilmem, İnandıramadım !
Sıkı dur aklı ziyanım, ebabille geleceğim.
Gönül çeşmene işeyen mermer Eros’a
Bozuk paralar fırlatıp,
Dilekler dileyeceğim
baktım olmadı,
güvercinleri besleyip tıka basa
Talih kuşu deyip ettireceğim, bitmedi
çok eğlendim gene geleceğim!
 
Toplam blog
: 73
: 486
Kayıt tarihi
: 31.03.07
 
 

İktisat fakültesi mezunuyum, bankacıyım, çocukları severim...