Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '14

 
Kategori
Güncel
 

Soma faciası devletin hatasıdır; TC başbakanı istifa etmelidir

Soma faciası devletin hatasıdır; TC başbakanı istifa etmelidir
 

TC başbakanının onuru Güney Kore başbakanının onurundan daha mı düşük? Feribot kazası ile Soma faciası arasında ne fark var? Feribot kazasında 302 kişi ölmüştü. Soma maden faciasında şu ana kadar ölenlerin sayısı 201 kişi. O istifa ediyor da sen niye hala koltuğundasın?

Hani “kefenim sırtımda” diyordun. Sözde Fatih’in torunusun. Fatih olsa ne yapardı? Atıyla birlikte madene girer, işçilerle birlikte ölürdü! İstersen ve eğer utanmazsan senin yerine ben harakiri yapayım da Türk milletinin onurunu kurtarayım!

Yarın oraya gidip (niye hemen gitmediğin de ayrı bir soru ya, Obama çağırsa hemen giderdin) kurbanların çocuklarının teselli için başlarını okşayacaksın. Ben olsam (üstelik hem sorumlu hem suçluyken) yüzlerine bakamazdım. Yanınızdayız, diyeceksin; devlet yanınızda diyeceksin. Ölülerin yanında olunmaz sayın başbakan!

İnsanlar saygının gereğini yapmadıkları halde nasıl böyle saygın olabiliyorlar anlamıyorum. Askerlerin başına çuval geçirildi istifa etmedin. Devlet 37 vatandaşını bombalayıp öldürdü istifa etmedin. 3 milyon kişi yürüdü istifa etmedin. Şimdi yüzlerce insan devletin hatası yüzünden öldü ve sen devletin en başındaki kişi olarak yine istifa etmeyeceksin öyle mi? İstifa edecek bir pozisyonum olsa utanmanız için sizin yerinize ben istifa edeceğim, insanlıktan istifa ettim!

Sorumluyu buldunuz mu? Yanlışlıkla madene giren bir köpek falan mıymış? Oralarda temizlik görevlisi ya da bekçi filan görürseniz yakasına yapışın. Zira sizin aklanmanız için birilerinin karalanması lazım! Yok canım bu kadar uğraşmaya ne gerek var. Madeni kapatır bir süre sonra açarsınız olur biter. Taraftarınızı ikna etmeye gerek yok. Onlara göre bunu da cemaat yapmıştır.

Obama’nın karşısında bacak bacak üzerine atmak, Fransa’yı azarlayıp, İsrail’e kafa tutmak yiğitlik değil; yiğitliğini burada göstereceksin. Manisa’da kurbanların evlerinde kader mevlitleri okutun! Bu Allah’tan geldi, siz bir şey yapamazdınız! Koreli onurunu gösterdi bastı istifayı. Benim başbakanım da başsağlığına gidiyor! Türklükten istifa ediyorum, ben Koreliyim artık!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..