Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '08

 
Kategori
Siyaset
 

Sömürü düzeni

Merhaba,

İstanbul 4. Tüketici Mahkemesi tüketici şikayetlerinden birini daha karara bağladı ve Telekomun aldığı sabit ücretin haksız olduğu hükmüne vardı.

Öncelikle hukukçularımızı kutluyoruz.

Binlerce insan ve bir yılda alınan 2 milyar $ para. Yazık değil mi?

İşin bir başka yönü.. Sabit ücret nedeniyle yargıya intikal eden davalar.. Hacizler.. Bunlar ne olacak.. Bu paralar tüketicilerden haksız yere alınmış olmuyor mu?

***
Hükümet bankaların aldığı kart ücretlerini iptal etmek için yasa hazırlıyor. Kanun çıkarsa boşa giden trilyonlar vatandaşın cebinde kalacak.

Aslında önemli bir kaçak daha var. O da hesap işletim ücretleri.. Bunun nesi yasal Allah aşkına.. Hesap işliyor ya.. banka hemen ücret kesiyor.. aldığı faizler yatmiyormuş gibi..

Garip bir milletiz.. Avanak mı, bön mü.. Aptal mı... Ucube mi ucube..
Elektrik su vs.. faturalara bir bakınız.. TRT payı.. Çaktırmadan gidiyor.. Yaa hangi devirde yaşıyoruz.. Bana ne TRT den.. Niçin ödeme yapacağım TRT için.. Sosyalizm idarelerden kalan atıklar bunlar...Kurtulamadık bir türlü..Vatandaş Vatandaş olmadıktan sonra da bu tür sömürüler devam edecektir.
Dedikodu ve homurdanan vatandaş değil sorgulayan vatandaş olmalıyız.
Saygılar sunuyorum efendim..

 
Toplam blog
: 38
: 294
Kayıt tarihi
: 26.06.07
 
 

Bir üniversitede öğretim görevlisi olarak çalışıyorum. Ülke problemleri hakkında yazmayı ve tartışma..