Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '09

 
Kategori
Mizah
 

Son Bir Fırt !

Son Bir Fırt !
 

Fotoğrafı ben dizayn ettim :D


Sağlık, yaşamamızın temel niteliklerinden biridir. Sağlıksız yaşam, sağlıksız gelecek anlamına geldiği için kendimize ve bizden sonrakilere çok iyi bakmalıyız. Malumunuz bu sabah pazar pazar işe geliyorum. Ben İstanbul Kartal'da yaşıyorum. Bu sabah işe gitmek adına yola çıktım ve minibüse binmek için yukarı yukarı yürümeye başladım. Evimden dışarı çıktığımda havanın çok güzel olduğunu fark-ı endam eyledim :D Baharın eşsiz kokusu insanın içine ediyor . Temiz havaya alışık olmayınca bünye, malumunuz İstanbul kirli şehir ilk seferde çarpıyor adamı. Her taraf çimen, yeşil, ot, mot, cart curt derken bizim mahallenin sonunda kocca bir çimenlik arsa var. Genelde ben oradan geçerim kestirme yol olarak. Oradan yoluma devam ettim >>>Next... Let's Go...

Bilirsiniz minibüs muhabbetlerini. Her çeşit insan mevcudiyeti arz-ı endam eder içlerinde. Kendi bünyesinde kalıplaşmış tipi tipler vardır. Bunlar minibüse binmeden evvel illa ki sigarasını içerlerken zzzpp diye uçarlar minibüse duraktan. Ama ne uçmak. O sigara kesin yarımdır ve boşu boşuna ziyan olur. İşte benim demem, binerken minibüse illa son bir fırt çekerek atlamayı yeğlerler. Bir de etrafına bakınarak çekerler enbesil goril yavruları gibi . Vvvvvvvpppp !! Pffffffffff... diyerek sigarasıyla son düetini yapar ve sigarasını söndürmeden yallah yere atarlar . Kıl olurum var yaaa. O sigarayı alıp kulaklarında çınlatacaksın. Ağzını bantlayıp kulaklarından emdireceksin o sigaraları. ( sözüm genel sigara içicilerine değil, bu " son fırt " içicilerinedir ) . Bir de minibüse bindikten sonra bir asortik triplere girerler ki sormayın. Sanırsınız ki Dünya'nın en mühim olayını icra etmiştir de ödülünü almaya gitmektedir.

_ Evet sayın ahali. " Minibüse Binmeden Son fırt " ödülünü vermek üzere sayın tekelci Necati beyi huzurlarınıza davet ediyoruz....

Tekelci Necati : Bu büyük ödülü vermek üzere beni seçtiğiniz için çok veri veri teşekkür ederem. Al lan şu ödülünü kerata. Bak sayende ekmek yiyiyoruz. Tikat et kendine...

Sipiker :) ( speaker da denebilir ) : Evet şimdi " Minibüse Binmeden Son fırt " ödülünü sayın Enbesil Goril yavrusuna veriyoruz.... Hayırlı uğurlu olsuuun...

Bir de minibüse binince dedim ya tirplere girerler; şöyle bir ücret ödeme stilleri vardır.

" Kaptan şurdan bi tane Çayırova alıyorsun " ....

Çayırova alıyorsun !! Bah bah baaaahhh.. Yavrum benim. Sanki koca şirket patronu. Madem bu kadar özelsin ve bir el hareketiyle koca Çayırova'yı verebildiğine göre senin işe Boing ile gitmen gerek be adamım... Bir de kaptan muhabbetleri vardır. Sanki uçakla, gemiyle gidiyor.

_ Kaptan şurdan bi Esenboğa, bi de Sabiha Gökçen Havalimanı alıyorsun :)))) İndi bindi ne kadar ? Ben az ilerde ANkara'a ineceğim.

Kaptan Pilot : Az ilerde ışıklar var orada atarım seni. Paraşütün var mı ?

_Yoook ! '

Kaptan Pilot : O zaman sıçtın.....

_ Hadi yaaaa :((

Off ya. Süper tipler bunlar. Sabahlarımın neşe pınarları.

_ Kaptan ! Geçitte bırakıyorsun !

_ Vallaha bırakmam abi. Bu akşam bizdesin. Bak yengen yemek yaptı :D :)) Vallaha darılır....


Süper süper süpeeer !!!

_Kaptan köprüde beni atıyorsun ( ineceğim anlamında demek istiyor arkadaş ) !

Aha geldik . Atıl lan şunu aşşaaaaa...

_ Ağbi dur napooon ? İnecem demek istedim.....

Seni sevmeyen ölsünnnnnn gorilman.....

_ Kaptan şurdan bir öğrenci iki tam alıyorsun.

Öğrenci kim ?

_ Beeen...

Yuh ulan ! Küçül de cebime gir ayı. Sen kaça gidiyon bakiyim küçük ?

_ Öyle deme ağbi. Ben okuyamadım hiç. Çok fakirdik. Ama içimde hala öğrenci hislerimle yaşıyorum :(((

( Bu kısmı pas geçiyorum. )


Bir çift vardı. Yer olmadığı için yanyana, arka arkaya oturmuşlardı. Diaolog şuydu....

Bayan önde oturduğu için cüzdanından parayı çıkardı...

- Şurdan iki tane Kaynarca alır mısınız ?

_ Dur Neriman ben verirdim...

- Yok beeyyy. Ben önden verdim sen arkadan verme...................!!!! Hönk !!!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Bir başka minibüs düeti :


Bayan önde oturduğu için cüzdanından parayı çıkardı...

- Şurdan iki tane Kaynarca alır mısınız ?

_ Dur Neriman ben verirdim...

_ Yok beyyy. Benimki bozuk sen bozdurma !!!!


Hadi ben kaçar......


Bütün gününüz neşe ile fışkırsın çevreye :)))))..............

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..