Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '09

 
Kategori
Sinema
 

Son cemre değil aşkın ikinci yarısı

Son cemre değil aşkın ikinci yarısı
 

"RESİM:ALINTI"


Sevilen ünlü oyuncu Mehmet Aslantuğ’un on parmağında on marifet. Bir yanda kaleme aldığı hikâyeler, bir tarafta yönetmenlik, bir yanda film çekimleri diğer yanda dizi çekimleri. Allah güç, kuvvet versin ve yardımcısı olsun. İnşallah gönlünden geçtiği şekilde meyvelerini toplar emeklerinin. Belki bir gün şiirlerini seslendirdiği bir şiir cd.si ile de ulaşır biz hayranlarına.

Kendisinin yazıp yönettiği ve eşi Arzum Onan’la başrolü paylaştığı sinema filminin adının “SON CEMRE” olduğunu öğrenmiştik basında yazılıp çizilenlerden. Ancak daha sonra öğrendik ki filme “AŞKIN İKİNCİ YARISI” isminin filmi daha iyi anlattığını düşünmüş Sevgili Aslantuğ.

Sayın Aslantuğ’un “KIYI ÖYKÜLERİ” adıyla kaleme aldığı üç hikâyeden biri olan AŞKIN İKİNCİ YARISI’nın 2 Ekim’de vizyona gireceğinin planlandığı söyleniyor.

Yılın en duygusal filmi olacağı söylenen Aşkın İkinci Yarısı ‘nı merakla bekliyoruz.

Gelelim filmin konusuna. Mehmet Aslantuğ amansız bir hastalığa yakalanan ve yaşamının geri kalan kısmını bir sahil kasabasında geçiren duygusal bir adamı canlandırırken, Arzum Onan New York'tan gelen ve eski sevgilisinin bütün hayatını etkileyecek büyük bir sürprizle geri dönen güzeller güzeli bir kadını oynuyormuş. Dğer oyuncular Tarık Ünlüoğlu, Orhan Güner. Bir de küçük oyuncu var ki… Sanem Fidan. Filmin resimlerini görünce keşke dedim Can’a bir kardeş gelse. Böylesine yakışıklı, karizmatik bir beyden ve bu kadar güzel ve şeker bir hanımdan dünyalar güzeli bir kız çocuk. Kim bilir ne kadar güzel olurdu ve ne canlar yakardı büyüdüğünde. Gerçi Arzum Onan’ın bir röportajında “Can’a kardeş düşünmüyoruz.” cümlesini okumuştum ama hayatın ne getireceği belli olmaz. Süprizlerle doludur yaşam.

Aslantuğ'un bu senaryoyu, eşi Arzum Onan'ın bir dönem geçirdiği kanser rahatsızlığından etkilenerek yazdığı düşünülüyormuş. Zor günler belki de böyle kolaylaştırıldı bilinemez ki insanlar iç dünyalarında neler yaşıyorlar. Hayat her zaman gülümseyen yüzünü göstermiyor bizlere. Allah dermansız dert vermesin ve tekrarını göstermesin diyorum.

Ve… Hatırlayacaksınız Son Cemre için bir şir yazmıştım. Şimdi de Aşkın İkinci Yarısı için bir şiir yazdım. Belirginleşen konuyu göz önünde bulundurarak henüz filmi seyretmeden yazılan dizeler. Paylaşmaya ne dersiniz?

Evet... Arzum Onan ve Mehmet Aslantuğ için geliyor.

AŞKIN İKİNCİ YARISI

Sen eski sevgili

Unutamadığım yıllar geçsede

Bilemezsin yüreğimdeki yangını

Kaçmam bu sahil kasabasına

Çekilmem inzivaya

Nedeni sadece seni yaşamam

Sanma ki her geçen gün sensiz

Sanma ki unutuldun

Ateş parçası gibi düştüğün günden beri

Yüreğimin orta yerine

Ben hasta adam

Sen çekip giden

Ben, aldı seni benden diye hayata küsen

Sen bir süprizle dönen

Nasıl kıydın aşkımıza

Nasıl sakladın kızımızı benden

Ben hasretinle kavrulurken

Kızımın büyüdüğünü göremeden

Belki de çekip gideceğim fani dünyadan

Kısa olan dünyada

Yaşamak varken aşkı doyasıya

Kaçırdık da sunulan fırsatı

Şimdi dövünmek niye

Geldin, gidişin gibi sessizce

Umudumu kestiğim bir anda

Hatta ölümü beklerken

Öyle tüketti ki yıllar beni insaf etmeden

Gelişine sevinecek gücüm bile yok

Hastalık almış beni benden

Aşkın sarmış cerahatlı bir yara gibi

Söyle şimdi bana

Ben ne yapayım

Kalmak elimde değil

Gül yüzünüzü gördükten sonra

Gitmek ise çok zor

Ne vardı çekip gidecek

Ne vardı bu kadar geç dönecek.

19.08.2009

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..