Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Son dalga

Son dalga
 

Hayat küreği olmayan küçük sandal

Okyanusta, kimi büyük kimi küçük dalgalar sürükler sandalı

Dalgalar nereye götürürse gideriz koşulsuzca

Benim sandalım durgun denizleri görmedi

Hep dalgalı okyanuslarda gezdi

Gezdi martılarla, güneşle, ayla, yıldızlarla...

Bir gün son dalga geldi!

Korktu bedenim, saçım, gözüm, kulağım

Tüm organlarım korktu!

Umutsuzca baktım gökyüzüne

Sert ve tuzlu sular acıttı bedenimi

Yaralar oluştu, irinler aktı.

Umutsuzca baktım gökyüzüne

Bir merdiven inerde kurtulurum,

Çıkarım bulutlara iyileşir yaralarım diye.

Hem ağır hem çılgın

Geldi üstüme son dalga

Beynimdeki ur, son dalga

Bir halat yakaladım tuzlu ve ıslak

Acıdı ellerim, yandı tuzdan

Büyüdüm son dalga ile

Açtım kollarımı''Yıkamazsın büyüdüm'' dedim

Tırmandım acıyan ellerimle

Bir bulut yakaladım küçücük

Yaralarım iyileşti, güneşin ve ayın okşamasıyla

Şimdi büyüdüm...

Küçük bulutumda oturmuş bekliyorum

Yıldızları, bulutları, güneşi,

Bir de seni

Seni bekliyorum, gel…

 
Toplam blog
: 47
: 705
Kayıt tarihi
: 18.05.09
 
 

1968 İskenderun doğumluyum. 1988 yılında Hatay Eğitim Yüksek okulu Sınıf Öğretmenliği, 2002 Anadolu ..