Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Son defa

Yağmurun sesini dinle

Son defa bak gözlerime

Bırakıp da gitmek kolay

Bak kanayan yüreğime

Şarkımız çalar pikapta

Mutlu olmak zor hayatta

Gözler yaşlı ağlamakta

Yağmurun sesini dinle

Son defa bak gözlerime

 

Şahidimiz yaşlı ağaç

Yüreğimden sana bir taç

Mutluluksa eğer amaç

Yağmurun sesini dinle

Son defa bak gözlerime

Yağmur yüreğim bir de sen

Ne kadar sevdim bir bilsen

Ah sen bırakıp gitmesen

Yağmurun sesini dinle

Son defa bak gözlerime

 

Mutlu olurduk bir ömür

Kara gözlerin bir kömür

Gitme bırakma sen beni

Yağmurun sesini dinle

Son kez bak gözlerime

Açsın gönlümde güllerim

Ben seninle hep gülerim

Yalnız hep seni severim

Yağmurun sesini dinle

Son defa bak gözlerime

 

Bayram YANDIM

 

 
Toplam blog
: 70
: 147
Kayıt tarihi
: 19.09.12
 
 

Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde 1964 yılında dünyaya geldim. Ailem iki yaşındayken Manisa, Kırka..