Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Son dem...

Son dem...
 

                    

Savruluyor düşlerim, geçmişin girdaplarında...

Barışmıyor dünle bugün anı sayfalarımda...

İnanmak isterdim, inanamadığım tanrıya...

Tutunacak bir dalım olurdu sonbaharımda...

 

***

 Amaçsızlığa demir atmış bir gemiyim şimdi...

Alıp götürüyor bir deli rüzgâr düşlerimi...

El sallıyor bir yanım barışmak için tanrıya...

Manzara gün batımı, dönülmez ufkun son demi...

 

***

Uçuyorum göçmen kuşlarının son halkasında

Bir bulut kaynıyor Toroslardan çocukluğuma...

Çocuk yanım koşar adım yöneliyor anılara...

Ayrılık gününe bıraktım tüm vedalarımı...

 

 ***

Katamadım bir anlam yaşamın derinliğine...

Düşle gerçeği tartamadım aynı terazide

Çokbilmiş yanım dalmış düşlerin derinliğine

Çıkmaz sokaklardadır beynimin son hücreleri...

 

***

Şimdiki aklım olsaydı demek artık demode...

Dönülmez ufkun son şavkı vuruyor gözlerime

Yöneldim  İki kapılı hanın son çıkışına

 Geldiğim gibi giderim toprağın koynuna...

 

E.Şahin, Didim

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..