Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '18

 
Kategori
Güncel
 

Son Elli Yılda Bize Yaklaşan/Yardım Eden İyi Biri Sandığımız İnsanların Belki de Çoğu FETÖ’cüydü

Son Elli Yılda Bize Yaklaşan/Yardım Eden İyi Biri Sandığımız İnsanların Belki de Çoğu FETÖ’cüydü
 

İnsanları çekmeye çalışan bir sistem vardı sanki birileri size yardım etmeye çalışıyordu.

Olmayan bir işiniz, işe girme, sınav kazanma, yurda girme, gittiğiniz yabancı bir şehirde kalacak YER bulma, maddi yardım… Saymakla bitmez…

Hatta bir ara “Ne kadar iyi insanlar var” diye düşünmeye başladım.

Tabi zorluklarla mücadele eden herkes bu sahte ilgiye karşı koyamadı, tuzağa düştü.

Çoğumuz da şans eseri kurtulduk.

Beklemediğimiz tekliflerle karşılaştık. Olmayacak mevkii ve makamlar çıktı karşımıza.

Zaafı olanlara hanımlardan ilgi bile…

Kimse bu tuzağın farkına varamadı…

Özellikle zeki insanlar hedefteydi…

Geleceğimizi yok ederek işlerimizi kolaylaştırdılar…

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..