Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Son ELVEDA

Son ELVEDA
 

S O N E L V E D A


Bu gidiş nereye veda etmeden,

Demek karar verdin, ayrılacaksın.

Yalvarıp '' KAL'' demem, git güle güle.

Nasılsa hatanı anlayacaksın.

Giderken gerçeği göremez insan,

Nefrettir, kalpleri o an karartan.

Bir başka sevdaya düştüğün zaman,

Nasılsa sen beni anlayacaksın.

Aradan yıllar geçmiş olacak,

Pişmanlık kapını çalmış olacak.

Mutluluk, saadetin durmuş olacak.

Daldıkça maziye kahrolacaksın.

Ne kadar hata yaptığını,

Geçte olsa anlayacaksın....


2001 yılında not almış olduğum bir şiir. O zaman bu şiirde yazılanları yaşayacak olmamı hiç düşünmemiştim. Maalesef, hayat istediğimiz yaşamı sunmuyor bize. Ya ben çok seviyorum, sevilmiyorum. Yada sevginin ne olduğunu bilmiyorum. Benim kalbim bir buluttur, sevgi yağdırır gökten yağmur tadında. Tabii ki bu yağmurda yalnızca layık olanlar ıslanır. Kimileri de bu yağmurda ıslandığının farkına bile varmaz. Çünkü, zamanla sevgisi nefrete dönüşmüştür. Nefret dolu gönüllere sesleniyorum; Yaptıklarınıza pişman olmadan, özgür kuşunuzla mavi uçuşlar diliyorum. Bu sana yaptığım yalvarmalardan sonra, son ÇIRPINIŞım veya son ŞANSım değil.. Onlar geride kaldı. Bu sana yaptığım son ELVEDA.. E L V E D A .. ????????..


Mustafa TARKAN

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..