Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Son Gazi

Son Gazi
 

Blog arkadaşlarımızdan TEKBAŞINA geçtiğimiz günlerde bir mesaj gönderdi, ‘ Yapabileceklerimiz konusunda değerli öneri ve desteklerinizi rica ediyorum ‘ demiş ve link vermiş.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=102490

Hemen sayfasını okudum ve itiraf edeyim büyük bir suçluluk hissine kapıldım. Yorum yazmaya cevaplamaya bile utandım.

Gündemi okuduğumda gördüm ki, kendi gündemim dahil hep boş işlerle uğraşmışız.

Kurtuluş Savaşının son Gazi' lerinden olan Yakup Satar’ ı varlığından bile habersizce uğurlamışız.

Sonrasında Kurtuluş Savaşında görev almış bir Gazi’ nin daha hayatta olduğu ortaya çıkmış

Emekli Albay Mustafa Şekip Birgöl.

<ı>Bilinen son Gazi. Başka yok!

Milliyet Gazetesi önderliğinde Gazi’ mize maddi manevi destek olalım. Benim önerim bir hesap açılması ve Milliyet Blog olarak kendisine takdim edilmesi.

Bugün bu topraklarda rahatça yaşıyorsak, geceleri rahat uyuyorsak bunu Gazi’ lerimize ve Şehit’ lerimize borçluyuz.

Borçlu kalmayalım, borcumuzu ödemek için yarın çok geç olabilir!..

http://www.haberaktuel.com/news_detail.php?id=121324&uniq_id=1207784389

Fotoğraf: haberaktuel.com

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..