Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Son havadis

Evet yine iktidarda AKP muhalefette CHP... Aradaki en büyük fark eski seçimlerdeki kaybedilen ve kazanılan oy sayısı. Sizce AKP'nin bu kadar açık farkla seçimi kazanması biraz garip değil mi? Hem Sayın Başbakanımız eğer kazanamazsam "bırakırım" diyor ardından da çok iyi bir sonuçla mecliste aynı yerine oturuyor.

İnsanlar ya farkında değiller ya da 3 maymun oyununu oynuyorlar. Olabilecekleri, olanları görmek bu kadar mı zor! Herşeye rağmen yine AKP... Belki diğer partilerde de ışık görememişlerdir kendilerince. Ama bu kadar da ani bir çıkış olabileceğini zannetmiyorum. Ben artık mecliste sadece kendini düşünen insanlar değil de, yeni fikirler üretip "BEN MERKEZCİ" olmayan insanlar görmek istiyorum.

Kim bilir bu seçim yeni bir dönemin gerçekten başlangıcıdır!!! En azından artık mecliste Bayanlar var...

 
Toplam blog
: 4
: 388
Kayıt tarihi
: 08.04.07
 
 

25 yaşındayım. Evliyim. İlkokul öğretmeniyim. Mesleğimi çok seviyorum. Zorluklarla fazlasıyla karşıl..