Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '07

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Son kararın mı???

Son kararın mı???
 

Ağızda bir dakika mide de bir saat kalçalarımız da ömür boyu... demişler.

Sigarayı bırakırken hep söyleriz pazartesi bırakıyorum. Bırakın bugün keyfini çıkarayım. Kimse karışmasın bana der ortalığı dumana beler(ler)iz.

Sanki vicdanımızı susturur kendimize bir gedik açarız. Pazartesi gelince en fazla öğlene tekrar başlarız. Yanımızda içen yakınımızsa, ciğere bakan kedi gibi yutkunur, karşında ki de nispet yapar gibi daha bir ballandırır zıvanadan çıkarır; ben böyle sigara bırakmanın der, tüttürür(ler)üz. Ben yapmadım tövbeler tövbesi bir bıraktım bir daha hiç içmedim. Yalan olmasın birkaç kez rüyamda içtim. Çarpılırım aman yalan söyleyemem.

Rejimlere de böyle başlamaz mıyız? Hep pazartesi başlarız, bu karara vardığımız gün cumadır.Önümüz de misler gibi iki gün vardır. Aklımıza ne gelirse yeriz, nasılsa rejim yapmayacak mıyız?? Yapacağız o zaman ne gam değil mi?

En son pazar akşamı uykuya dalmadan son dilim pastayı yer, huzur içinde uykuya dalarız.

Pazartesi… Kahvaltıda gözümüz aile fertlerinin tabakların dadır. Kızarız içten içe kendimize “Böyle ortalıkta pazartesi rejime başlıyorum diye bağıracak ne vardı? Sanki sana sordular. Hay dilini eşek arısı soksun senin”

Bir dilim ekmek, kibrit kutusu kadar peynir (başka ölçü bulamadılar mı acep) mini minnacık bir domates dilimi, zavallı üç zeytin bir bardak şekersiz çay…Dişinin kovuğunu doldurmaz bu. Ya sabır çeker işe gidersin.

Öğlen olurken acıktığını hissedersin, içini bir sevinç kaplar şimdi şöyle bir kebapçıya gitsemmmm, bol yoğurtlu bir İskender derken aklına gelir “tüüüü ben rejimdeyim, hay bu rejimi icat edenin” dersiniz. İçinizi elinden elma şekeri alınmış çocuk gibi hüzünlenirsiniz. Halbuki hafta sonu çılgınlar gibi yemiş içmişsinizdir.

Çıkarsın dışarı, derin derin solursun havayı, mis gibi köfte kokuları gelir burnuna….fareli köyün kavalcısının peşinden gider gibi kokuyu takip edersin. Artık dayanmanın sınırındasındır…Dalarsın lokantadan içeri seslenirsin garsona; bakar mısınız ?

Bıngıl bıngıl göbeğine, ya da basenlerine olmadı gıdığına bir boğum olarak geri döner garsonun getirdikleri??

Haydi arkadaşlar pazartesi rejime başlıyoruz. Bugün? Pazartesi akşamı. Tam altı günümüz var, yiyelim içelim herkes kesesinden yesin içsin saltanatım var benim diyorum ve sevgi ile kalın yedikleriniz umarım akıl ve fikir olarak size döner diyorum, başka bir şey demiyorum.

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..