Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

Son kullanma tarihi

Son kullanma tarihi
 

Resim: Alıntı


Ben seni sevdiğimden beri…

Boyun mu uzadı ne?

Sanki biraz da şişmanladın.

Bir de, bana mı öyle geliyor bilmem ama…

Sanki…

Sanki biraz da burnun büyüdü.


Boyunun uzamasına bişey demem.

Şişmanlamana da hatta…

Ama burnun diyorum...

Burnun!

Büyümese miydi ne?

Çünkü eski halini…

Daha çok seviyordum ben.


Bir de şu kullanma kullanılma meselesi var tabii...

Benim bildiğim yapılara verilen izin.

Bir de yiyeceklerin üstünde filan...

Yazar ya hani son kullanma tarihi.

Ama ilişkilerde;

İlişkilerde…

Benim kitabıma uymayan;

Garip, vahim, iç acıtıcı bir durum.


Sahi…

Son kullanma tarihin neydi senin?

Sanırım bilmek istemezsin.

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..