Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '14

 
Kategori
Kitap
 

Son Mektup

Son Mektup
 

Edebiyat dünyasına “Son Mektup” isimli eseriyle güzel bir giriş yapan Mustafa Duyar’ı sosyal Medya aracılığıyla tanıdım.   Kendisi, iki takipçisine kitabını hediye edeceğini duyurmuştu. Kazananlardan biri de bendim. Kendisine ve D&R’a bir kez daha teşekkür ediyorum.

Önce kitabın kapağından bahsetmek istiyorum. İsmiyle örtüşen bir resim kullanılmış. Oldukça etkileyici.  “Son Mektup” baştan sona zevkle okunan bir eser olmuş. Gerek şiirleri gerekse samimi, içten, akıcı diliyle kaleme döktüğü mektuplarıyla oldukça başarılı. Bir solukta okudum.

Yürek esintilerini bizlere sunmadan önce şöyle bir giriş yapmış : “Bu kitap sizlere ilk seslenişim, sizinle ilk muhabbetim. Son dediğimiz noktaya ulaşabilmek için attığımız ilk adım.” Devamında kendisine destek olan herkese teşekkürlerini sunmuş. Tatlı bir heyecandır bunu  yaşayan biri olarak biliyor ve anlıyorum Sn.Duyar’ı. Umarım yolu açık olur ve daha nice eserlerini okuruz güçlü kaleminden.

Ayrıca genç şairimizin doktorluk gibi kutsal bir mesleği daha var. “Bir Ömür Vermek” isimli şiirinden küçük bir alıntı yapmak istiyorum : “Doktor olmak, bir hayat için, bir ömür vermek…”

Kitabın sonunda da beni çok etkileyen bir sesleniş vardı. Şöyle diyor Mustafa Duyar: “Verdikleri çaba, gösterdikleri gayretin hiçbir dünyevi durumla ölçülemeyeceği, okurken gençliklerini, çalışırken tüm ömürlerini, gülmeyen yüzlere bir nebze tebessüm sebebi olabilmek için vermekten geri durmayan, karşılıksız sevginin en güzel sahiplerine, tüm sağlıkçı dostlarıma ve tüm TIP camiasına armağanımdır.”

Yolculuk Olsa

Özlüyorum gözlerinin matemli bakışını

Zulüm geliyor ayrılık bir gün bile olsa

Gözlerinden aya doğru giden ışığını

Ellerimden tutsam yolculuk göğe olsa…

*

Senin olduğun yer, gönlümün başkenti,

Bizim buluşma noktamız olsun, gökyüzünün mavisi,

Sesimi duy, kuşların ötüşü, sana kalbimin seslenişi

Ben yüreğindeyim, uzakta arama sevgilim…

Mustafa Duyar

*

 “Son Mektup”u herkese tavsiye ediyorum. Keyifli okumalar.

*

Aysel AKSÜMER

 
Toplam blog
: 334
: 482
Kayıt tarihi
: 22.03.10
 
 

Halkla İlişkiler bölümü mezunuyum. Iki çocuk annesiyim. "Bir Öykü Kadar Kısa Bir Roman Kadar D..