Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Son nokta

Son nokta
 

RESİM : ALINTI


Bir fırtınada kaybettim kanatlarımı.

Kaç yıl, kaç ay, kaç gün oldu saymadım.

Yaşamdan hevesimi henüz almadım.

Bir tek gözlerin aklımda.

Güneş gibi yüreğime doğan gözlerin

Aldığın kitabı sular seller gibi ezberledim

Sen aldın diye, senin ellerin deydi diye, başucumdan yırmadım.

Bu kitabı elime verdiğin günü unutmak istesem de unutamam

Benden ayrılmak istemeni anlıyorum da elime tutuşturduğun kitabı bir türlü anlayamıyorum.

Senin yokluğunun bastırdığı anlarda bana teselli olsun mu istemiştin?

Olanlardan sonra üzgün olduğun haberi geldi

Bilseydim bırakmazdım demişsin

Ama bıraktın, yaşanılanları üstüme yığarak çektin gittin.

Gidişinin ardından o bankta saatlerce oturdum

Elime tutuşturduğun kitabı evirdim çevirdim

Bir işaret vardır umuduyla okudum.

O an orda ağlıyor olmalıydım ama ağlayamadım

Elime bıraktığın kitabı çözmeye çalıştım

Hava kararmak üzereydi gitmeliydim

Oturduğum banktan kalkıp parkta oturup sohbet edenlere baktım ve parktan çıktım.

Son hatırladığım şey ani bir firen sesiydi.

Gözlerimi açtığım da nerde olduğumu, bana ne olduğunu sormadım

İlk aklıma gelen şey kitap oldu.

Veda ederken elime tutuşturduğun o kitap.

Başucuma koymuşlardı.

Artık yürüyemiyorum. Doktorlar bunun imkansız olduğunu söylediler

Sen beni kendinden mahrum etmiştin yürümek umurumda bile değildi.

Telefonlara çıkmaz olmuşsun. Hayata küsmüş, kimseyle konuşmuyor, yemiyor, içmiyormuşsun.

Ben de yemiyorum, içmiyorum günün tümünü elime tutuşturduğun kitapla geçiriyorum.

Ailem perişan, ben perişan.

Bir gün hayata gözlerimi yummamdan çok korkuyorlar.

Bense biliyorum çok az kaldı.

soluk aldığım son günler.

Bu diyardan senin sevginle göçeceğim.

Kitabın adı gibi “Sensizliğin Son Noktası” sen vicdan azabından erirken, ben huzurla hayata gözlerimi yumacağım ve ayrılığın son noktasını da koymuş olacağım.

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..