Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '12

 
Kategori
Deneme
 

Son nokta

Son nokta
 

Sadık dost


Birbiri ardına akan günlerin sıkıcı bir öğleden sonrasıydı. Kadın başını cama dayamış derin düşüncelere dalmıştı yine ama bu kez düşünceleri daha üzücü, daha sıkıcıydı ve kadının mutsuz olduğu her halinden okunuyordu.

Dona’yı kucağına alarak,

‘Boş ver Dona, şunu artık çok iyi anlıyorum ki o beni hiç umursamıyor ve umursamayacak da. Aslında ben bunu biliyordum, farkındaydım, fark ettiriyordu ama bilmezden mi geliyordum ne. Bir günü diğerini tutmuyor, bakıyorsun güneşler açıyor pırıl pırıl, bakıyorsun yağmur, şimşek, fırtına, ortalık alabora, ardından uzun bir sessizlik... Hepsine eyvallah demesine derim de ama son zamanlarda öyle davranışlar sergiliyor ki gücüm yok bunları kaldırmaya. Yorgunum Dona gönlüm yorgun.  Bunları onunla konuşmuyor değilim ama lafı döndürüp dolaştırıp oluru varsa sen söyle diyor bana.  Olmuyor Dona bebeğim.’ diyerek köpeğinin başını okşayan kadın ağlamamaya özen gösteriyordu. Çünkü ağlasa Dona hemen anlayacak üzülecekti.

‘Olmuyor, ben de anlıyorum, olamaz da zaten Dona ama hiç değilse beni incitmemeye özen gösterse. Umursamazsın sen diyorum ona, napayım ben olduğum gibiyim diyor, ben buyum diyor. Tamam, haklısın diyorum kendi dünyama gömülüyorum, hiç aramıyorum, sormuyorum, hatta karar alıyorum kendi kendime ve aldığım kararları sürdürmeye çalışıp biraz rahat etmeye başladığımda öyle bir coşkuyla ve öyle bir sevgiyle geliyor ki ne diyeceğimi bilemiyorum, başa dönüyorum. Söylesene Dona, ben ne yapmalıyım?’ diye köpeğinin başını okşarken telefonu çalıyor kadının. Onu sessiz sessiz dinleyen Dona, telefonun sesini duyar duymaz bütün gücüyle havlıyor, hem de hiç susmamacasına. Kadın ne yaptıysa susturamıyor Dona’ yı.

Kadın telefonu kapatıyor. Dona’yı öpüp okşuyor, sakinleşince’ Tamam Dona, söz kararlıyım ve bu kez son noktayı koyuyorum. Onunla sadece arkadaş kalacağım, aşk yok’. Diyor.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..