Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Son önderimiz Atatürk

Son önderimiz Atatürk
 

Her millete nasip olmaz böyle bir arslan

İnsanlık tarihine geçmiş şanlı bir kahraman

Onu doğuran ana ne kutlu bir ana

Şehitler kanıyla sulanmış bu vatan

Her karış toprağında senin izin var

Siyaset virüsü girmiş milletimin içine

Soysuzlar almış sazlarını eline

Yıkılamadı heykellerin henüz

İndirilemedi resimlerin kamu duvarlarından

Duruyorsun hala paralarımızın üzerinde

Salyalı ağızlar kin kussa da zikir törenlerinde

Sen bizim kalbimizde yaşıyorsun hala

Geliyor mu acep memleketim haberleri sana

Kim bilir ne mahzun ne efkarlısın, ne şaşkınsındır

Umutsuz değilsindir biliyorum

Bizlere emanet etmiştin cumhuriyeti

Siper ettik göğsümüzü içimizdek hainlere

Bilim yolu, uygarlık yoludur yolumuz

Ortaçağ karanlığına mı gidiyoruz

Umutluyuz Atam sen rahat uyu

Aydınlanma yolunda neferleriz biz

İlelebed yaşatacağız bu cumhuriyeti

Rahat uyu Atam, nurlar yağsın üstüne.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..