Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Son Osmanlı Padişahı ve Batman'da Zilan Bulvarı

Son Osmanlı Padişahı ve Batman'da Zilan Bulvarı
 

Ve 25 yıllık terörle mücadelede gelinen son nokta budur: Batman Belediye Meclisi, Türkiye'nin 10. Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet Sezer'in adını taşıyan bir bulvarın adını, eli kanlı bir PKK teröristinin kod adı olan 'Zilan' olarak değiştirilmesine karar vermiştir. Tebrikler Batman Belediye Meclisi Üyeleri, tebrikler Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti ve tebrikler Türk Halkı.

Evet, Türk Halkı'nı ayrıca tebrik etmek istedim. Çünkü;

-Bu hükümete verdikleri %47'lik destek ile gelinen noktadaki en büyük paya sahip oldukları için.

-Ve hala kayıtsız olarak desteklerini sürdürdükleri için.

-Kendisine hakaret eden ve dalga geçen bir başbakanları olduğu için. Çiftçisine 'ananı da al git' diyen, milyonların önünde insanları 'şimdi bana küfür ettireceksiniz' diyerek azarlayan başbakanın, seçim mitinglerinde yine halkın karşısına çıkıp 'Benim milletim küfürbaz başbakanları sevmez' diyerek, milletiyle dalga geçirttiği için.

-Milletine bu şekilde hakaretlerle hitap eden ama Davos'ta seçim malzemesi olarak kükreyen, bunun vebalini de halka ödettiren birini başbakan olarak seçtikleri için. Heryerde esip gürleyen ama, PKK ve yandaşlarına seçim yatırımı olarak gıkını çıkarmayan, böylelikle kendi menfaatlerini ülke menfaatlerinin üzerine çıkaran şahsiyetlerin peşinden gittikleri için.

-Yolsuzluklarını açıklayanları susturan, vergi cezaları ile tehdit eden, özelleştirme adı altında memleketin değerlerini satarak ülke yöneten ve buna ekonomik istikrar diyerek milleti uyutan bir partiye oy verdikleri için.

Evet, tüm bunlar için Türk Halkı'nı tebrik etmek istiyorum. Bu gelinen nokta sizin eserinizdir.

AKP'nin seçim meydanlarındaki başbakana yönelik 'Son Osmanlı Padişahı' pankartları da düşündürücüdür. Son Osmanlı Padişahı Vahdettin'dir ve Osmanlı İmparatorluğu'nun istila edilmesine göz yummuş, halkına inanmamış, güvenmemiş ve düşmana karşı duranların üzerine hilafet ordusunu göndermiş, Türk Halkı'nın istilaya direnişini bastırmaya çalışmış, sesini çıkaranları hazmedememiş, işgal altındaki bir ülkenin hıyanet içerisindeki bir padişahı olarak tarihe geçmiştir.

Kimbilir? Belki de bazı kesimlerin Vahdettin'i aklamaya çalışmaları bu yüzdendir.

Fotoğraf milliyet.com.tr'den alınmıştır.

 
Toplam blog
: 41
: 671
Kayıt tarihi
: 11.02.07
 
 

1972 doğumluyum ve bir bankacıyım. Hayatım boyunca en büyük hayalim bir yazar olmaktı. Ama, Türkiye'..