Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '17

 
Kategori
İnançlar
 

Son Pismanlik Çare Vermez

Son Pismanlik Çare Vermez
 

cennet mi cehennem mi


Kesinlikle elle tutulacak delili olmayan bir goruse gore, su anda sahip oldugun beden gun be gun curuyor, sevdiklerin birer birer vefat ediyor ve bir gun siz de  biz de bu kervana katilacagiz. Burada nimetlendigimiz seyler sona erecek. 

Diger bir gorus ise -ki hakikat budur-, cennet ve cehennem var. Kurani Kerim ve sunnete uyup bu olcude ihlasla yasayanlar cennete, inanmayip amel etmeyenler cehenneme gidecek.

Bizden cok daha zeki ve bu konuda arastirma yapmis bircok alim Kuranin hak kitap oldugunu 1400 yildir delilleriyle savunmus ve savunuyor. Bilimin ilerlemesiyle Kuranin delilleri daha da fazla ortaya cikiyor.

Ben okudum, bu kitabin hakikat oldugunu gordum. Hem Kitabin kendisi, hem kainat, hem de Allah rasulu bunu kanitliyor. Bu hakikatlere ne zaman yuzunu doneceksin? Olumden kacis yok. Er ya da gec sana da ugrayacak. Iyi bir sona sahip olmak istedigine eminim. O zaman su kisacik dunya hayatini bu ise ayir da, ahirette cenneti kazan. Yapmazsan azap cok cetin.

Bu dunyada, universite okumayan bircok kisi 1 sene disimi siksaydim da sinavlara calissaydim diyor ve hayati boyunca o bir sene zarfindaki haylazligin ceremesini cekiyor.

Baskasi keske gencken ingilizce ogrenseydim de daha yuksek makamlara gelseydim diyor.

Digeri keske sagligima dikkat etseydim de, simdi hastane koselerinde surunmeseydim.

Baskasi keske zamaninda su arsayi alsaydim da, simdi rahat etseydim.

Hayattaki pismanliklar cok ama hicbiri cennet kosklerindeki nimetlere gark olmus sonsuz bir omru kaybedip, cehennem cukurunda ebedi bir mahkum olmak kadar uzucu olamaz.

Artik ayaga kalk ve seni dogru yolda tutacak bir tanecik de olsa bir arkadasla bu yola koyul.

 

 
Toplam blog
: 39
: 757
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Mühendislik eğitimimden sonra (2002), örgütsel davranış alanında yüksek lisans yaptım (2005). 15 ..