Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Son satırlar

Son satırlar
 

Alıntı söz


Bir zamanlar en güzel, en özel anıları paylaştığınız insanla aynı yerde, bu kez iki yabancı olarak oturmak ne kadar acı. Tutkulu sevdaların en çözümsüz nihayeti, bu belki de...

Yoksun artık sevgilim;

Benim sende olmadığım gibi, sen de bende yoksun artık.

Anıları sen de unut sevgilim;

Yüzüne kondurduğum her tebessümün hatıralarını unutman ne kadar mümkünse.

Yarınsız bir ümidin ansızın bitişi oldun sevgilim;

Yaşanılmayan her hayalin boynu bükük kaldı bundan böyle.

''Biz'' olamadık sevgilim;

Ezberlenmiş ''hayır''ları serdin, bu işin ''olur''larının önüne.

Eksik yanındım sevgilim;

Anlamadın, anlamazdan geldin, geçici zevkler seni öyle tamamlar zannettin.

Heveslerin boşa çıktı sevgilim;

''Ellerin kirlene kirlene boş dönecek'' dedim sana bir şiirimde, yine duymazdan geldin.

Sakladım seni sevgilim;

Adını, gözlerinin rengini, hatta her bir zerreni; herkesten bir sır gibi.

Yüzümdeki hüzünsün sen sevgilim;

Gözlerimdeki yaş, kalbimdeki yas oldun geçen her gün.

Hesapsız, çıkarsız sevdim seni sevgilim;

İç acılarımın toplamı koskoca bir ''sen'' etti.

Alnından öptüm seni sevgilim;

Bizi yan yana getiren kadere şükranlarımı böyle sundum belki de.

Utanmadım sevgilim;

Seviyorum derken de, seni isterken de, oturup ağlarken de...

Gözümde, gönlümde büyüttüm seni sevgilim;

Damla damla düşen, senden başkası değil şimdilerde.

Beni gözlerimin önünde öldürdün sevgilim;

Başkasına bakışını, gülüşünü seyrettirdin anlık hevesin için, utanmadan hem de.

Peki hangi pişmanlığın yaramı kapatır sevgilim?

Hangi tövben seni affettirir, yüzümde solan gülüşlerime karşılık? 

 

Unutma, ahımı aldın sevgilim;

Dilerim ki, başka bedenlere çıktığın yollarda daha da azalırsın. Dilerim ki, sana verdiğim mumlarla bir gün beni ararsın. 

Çünkü gidiyorum senden sevgilim...

Sesini unutarak, fotoğrafları yakarak ve son sözlerimi yazarak gidiyorum.

 

Olmamıştık zaten, ama olması gereken oldu; bitti sevgilim...

Ölene kadar beraberdik seninle; öldün ve her şey bitti...

Defter kapandı, kalem de kırıldı bu vedayla sevgilim;

Ne güzel demiş İbrahim Sadri: ''Ölümünün ne kadar güzel olduğunu sevdim; seni içimde öldürdüğüm zaman.''

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gidiyorum...

Ve son olarak...

Seni seven yüreğimi bu satırları yazacak kadar hüzünle doldurduğun için seni hiçbir zaman affetmeyeceğim...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 
Toplam blog
: 70
: 689
Kayıt tarihi
: 08.10.14
 
 

YTÜ, Kimya Yüksek Mühendisi... Kağıtlar yetmiyor yazmaya... "Daha bitmedi! ..