Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Son sevgililer günü

Son sevgililer günü
 

Sevgili arkadaşlarım silverın beni mimlemesiyle mimleme sırası bana gelmiş oluyor.
Mimlemekse mimledim işte. Sevgili Silver035 benim gibi aşk insanı da ancak böyle mimler.


Sevgiler…


Ayrı geçirdiğimiz son sevgililer günü.
Ne olursa olsun sana söz sevgilim
Son ayrı kalmalarımız.
Son ayrı şehirlerde hüzünlenişimiz.
Hasret gözyaşlarının zaten son damlaları.
Zaten acının son kavurmaları.
Sana söz sevgilim bu son ayrı sevgiler günümüz.

Sevgili Yellow Angel sen hiç ayrı kaldın mı sevdiğinden
Sesini duymakla yetindin mi
Ayrı yastıklara baş koyarken,
Aynı yastığa baş koyar gibi hayale daldın mı?

Ya sen sevgili Ahmet KARAKAYAN
Takvimleri işaretledin mi ?
Bu yılda bitti derken her günü işaretlenen takvimi
Sakladın mı fırlatıp attın mı ?

İyi ki varsın, benimsin günüm, açan gülümsün
Hasretin gün gün solduransa, varlığın ayakta tutandır.
Sevgili Ben Bir Garip Aşk Bestesiyim
Sen aşkı böyle tatın mı ?

Sevgili Sbseda.. ve Papatya650
Uzun zamandır sayfalarınızı ziyaret etmiyorum diye
Üzülmemi daha fazla sevdiğimden ayrı kalmamı istiyor musunuz ?
Ya sen sevgili Cemil… bu satırları okuduktan sonra hala bana bitir diye bili yomusun ?
Şimdi beni mimleyen arkadaşım sevgili Silver035
Sevdiğin yanında yoksa gül yüzüne hasret yaşıyorsan,
Güzelliğin aslında bir işe yaramadığını anlıyor musun ?

Bu aşk içime yeni düşmedi
Yaktıysa yeni yakmadı
Yıllar oldu kavuralı, gönlümü divane edeli
Yıllar oldu.
Sevgilim sen üzülme
Bu son.
Ayrı geçirdiğimiz son sevgililer günü
Sana söz yıların acısını çıkartmak için sana söz.

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..