Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Son söz

Son söz
 

Sözün bitiğimi, yoksa duygulardan yoksun bir zamanda mıyım bilmiyorum. Ama umarım bu değişim yüreğime, benliğime, ruhuma, bana yeni bir soluk getirir... CAN verir, yitiklikten ve savunmasızlıktan kurtarır ve beni güçlendirir. Her duygunun ne de olsa yaşanması gereken zamanı vardır. Kural böyle. Ben de şimdi hayatımda yedi yıl boyunca değer verdiğim, onun için kendimi yitirdiğim, deli gibi sevdiğim, taptığım, her şeyimi verdiğim, adamı kaybediyorum. Duyguların çöküşüyle ikimiz de savruluyoruz farklı yerlere yaşama, ayrı yollara. Birbirimiz yitirme zamanı gelmiş. Her başlangıcın bir bitişi olduğu gibi bu aşkında bitişi çoktan gelmiş. Şimdi külleri selamlıyoruz sadece saygıyla bana yaşattığın o güzel aşk için tanrıya ancak şükredebilirim sana teşekkür edebilirim seni ancak şefkatle anabilirim… Şimdi geriye sadece unutulması gereken anılar kaldı. Özlememek ve seni geçmişte bırakmak için hiçbir şey geleceğe taşınmamalı ve geçmişte her şey donmalı. Sana son sözüm:güzel bir hayatın olsun benim sana veremediğim mutlulukları alabileceğin hayatında güzel insanlar olsun ve aklına ben geldiğim de yüreğinde sızıdan çok yüzünde gülümseme olsun…..
 
Toplam blog
: 4
: 473
Kayıt tarihi
: 03.08.06
 
 

1984 doğumluyum. Eğitim fakültesi fen bilgisi programında okuyorum. İnsanlarla düşüncelerimi paylaşm..