Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Son uyarı

Son uyarı
 

Bu ülkenin tüm duyarlı insanlarına sesleniyorum. Söylediklerim deli saçması değil.
Bu ülke tamamen ABD'nin güdümüne sokulmak üzere. Türkiye ABD'nin mandası altına girmiştir.

Kurtuluş savaşı öncesi başaramadıklarını başarmak üzeredir emperyalist güçler. Bu ülkeyi savaşa sokuyorlar. Bizlerse seyretmekle yetiniyoruz. Bu ülkede genel seçimleri yaptırmayacaklar. Yaptırmamak için ellerinden geleni yapıyorlar. Parti başkanlarımız ise lider sultalarının devamı için bir aymazlık içindeler.

Milletine güvenmeyen siyasilere bizler neden güvenelim? Atadıkları 'parmak adamlara' seçtireceklerine neden Millete seçtirmezler Cumhurbaşkanı'nı? Bu kadar gözümüzün içine baka baka alay etmelerinin sonucunu nasıl olur da düşünemez bu siyasiler? Bu ülkede onlar da yaşamıyorlar mı? Toplumsal başkaldırıyı zorlayarak hapishaneleri doldurmakla bunun içinden çıkamazsınız. Bu insanları yok saymanın bedeli ağır olur.

Herşeye çok geç olmadan. Toplumu çıldırtmadan lütfen tüm yetkilileri son kez uyarıyorum. Aklınızı başınıza alın. Bu ülkede kendini laik kabul edenler dini duyarlılıkları fazla olan kesimin rahatsızlığından rahatsız olur. Dini hassasiyeti olanlar da Laik kesimin rahatsızlığından rahatsız olur.

Bizleri karşı karşıya getirmek isteyenler, bunun bedelini ağır öder. ABD adım adım bizi savaşa sürüklerken lütfen sağduyu.

Toplumu gererek sizler de geriliyorsunuz. Gergin insan da sağduyulu davranamaz. Biraz empati.

İlla da askerin müdahelesini beklemekle ne yapmaya çalışılıyor?

 
Toplam blog
: 139
: 795
Kayıt tarihi
: 29.09.06
 
 

10.12.1949 yılında Nurhak'ta fakir bir ailenin yedinci cocuğu olarak dünyaya geldim. Ziraat okulunda..