Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Son veda

Son veda
 

Kenan Gül’ ün vefatıyla ilgili olarak taziyede bulunan Milliyet Blog Editörlerine, özellikle Editörüm Başak Hanım'a ve tüm MB arkadaşlarıma dostlarıma sonsuz teşekkür ediyorum.

Bazı arkadaşlarımız Kenan Gül’ ün çocuklarına ve ailesine yardımcı olmak istediklerini belirttiler. Ben de rahmetli Kenan’ ın karısı Olcay Hanım'dan banka hesap numarası istedim.

Rahmetli Kenan Gül' ün 10 yaşında bir oğlu ve 4 yaşında bir kızı var. Kenan Gül’ ün ailesine yardımcı olmak isteyenler için hesap numarası bildirmiştim. Editörler tarafından bana gelen red gerekçesinde, ' sitemizde resmi kuruluşların hesap numaraları dışında yardım amaçlı hesap numarası yayınlayamıyoruz. Dileyen okurlar hesap numarası için sizinle özel olarak iletişim kurabilirler ' diye belirtilmiş.

Bu şartlar altında hesap numarasını yayından kaldırmak zorunda kaldm. Dileyen arkadaşlar benimle irtibata geçerek hesap numarasını öğrenebilirler.

Taziye dilekleriyle yanımda olan arkadaşlar:

mavi yelken

Ohannis

HOMEROS

Sabiha Rana

mudo

N.Dilek AGLAĞU

Ruksan İLDAN

ALİ GÜLCÜ

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

shalimar

Enfal Törün

TEKBAŞINA

Hangimsin Sen Benim

Emre TEKİN

Çalışkan Adem

HasanGöksu -P.Bahçe

Aydın Tiryaki

Yakamoz35-Murat GÜLCEK

Dilek Ç.

Sema Çürük

Arif ÖĞÜTÇÜ

beenmaya

nilgun

H. Hilmi

Efsane FB 1907 Baterist Metin

Yaşam Çiçeklerim

Ahmet AYDIN

Erol Işık

Zeynep Gülay Kibaroğlu

H.Hüseyin Dulun

GİZ

Rıza Üsküdar

Emef

Mehmet EREN

murat ertaş

Neşe Evrim

Harun Deniz

İlyas Bayram

OKAN TINMAZ

nezom

Mesut Selek

Sema Sener

Abla

Alyosa (Dün geçti, Yarın bilmece, Bu gün ise hediye)

Leyla ÖNDER

Dr. Ertan KILCIGiL

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

Nilgün Akad

murat ertaş

Ahmet YILMAZ

Sema GÜZEL

madamex

Hatiice

sessiz-çığlık

yekruseha

H. Hilmi

ALİ GÜLCÜ

TEKBAŞINA

OKAN TINMAZ

ROSEMOON

tijhal

Deniz

sbseda..

N.Dilek AGLAĞU

kaan kartal

Zeynep Gülay Kibaroğlu

Ahmet ÇELİKSÜNGÜ

Hüseyin Seyfi

Haluk Seki

Erdoğan Şahin

acemnur

Meral Yağcıoğlu

erol aslan

Beytullah ARPACI

aysun alp

Talip Bölükbaşı

Emekli Bir Subay

özdenbora

Hepsine teşekkür ediyorum ayrıca; Ayşecan’ a, Şükrüye Kayhan’ a, Yağmur Zamanı' na, İlyas Bayram' a teşekkürlerimi iletirim.

Hilmi Abi ve Nedime Sultan’ a gösterdikleri hassasiyetten dolayı teşekkürlerimi sunuyorum.

Seyir Defterinde taziyelerini sunan arkadaşlara da teşekkür ediyorum.

Kenan Gül' ün haberine bloğunda yer veren arkadaşlara da teşekkürler.

Dilerim herkesin uzun ve güzel bir yaşamı olur ve yine herkese hayırlı ölümler diliyorum...

Sevgili Kenan Gül, Allah rahmet etsin. Huzur içinde yat. Dualarım seninle...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..