Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Son yaz

Son yaz
 

ipinle kuyuya inilmezdi..ama denedim..


Ahh Baki usta..
Yine demsiz bir vakitte geldim.
Çok zaman oldu, ama seninki girilmemesi gereken bir ticarethane
Yine de insan kendini uğrayamıyorum diye suçlu görüyor..
Baki usta bakma öyle..geldim işte..
 
Bir ipe tutundum kuyuya inmek için,
Ne güzellikler gördüm
Ne hayaller yaşadım
Sevdim tutunduğum ipi ne urganlardan vazgeçtim..
 
Sonra yetmedi Baki Usta
Hep coco mademoiselle kokuyordum
Şu meydanda cesedim serilse nasıl kokacaktım
Öldüğümü düşünmek bana mutluluk veriyor Baki Usta
Kızma!
Kaçıyorum belki mermer görünümlerimiz ardındaki o lağım kokularımıza
 
Bilsin istiyorum o elimdeki ip Baki Usta
Ne ben ne bir başka kadın
Ne bir başka kadın ne ben
Off Baki Usta..
Kimse değil sadece ben..
O iple kuyuya inmemeliydim..
 
İçim hep böyle acıyacak mı Baki Usta
Yaz geldi
Utanmaz mı Tanrı bu yaşattığına
Gün güneşlikken içi yağmur giyer mi insan Usta
Neydi benim günahım
Benim vermediğim neydi bu alacak olduğuma
Alsam da gül sesler korosu kuramazdım ki
Baki Usta aklım gidip geliyor
Abime haber sal
Beni alsın götürsün bu topraklardan..bu kuyudan..
Baki Usta..Ölüyorum
Ölmek ne garip şey usta..
 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..