Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '07

 
Kategori
Blog
 

Son Yazım

Son Yazım
 

Değerli Milliyet Blog dostları, bu yazı, bir “veda yazısı”dır. Uzun yıllardır devam eden “yazma” maceram, 09-06-2006 tarihinden itibaren Milliyet Blog sayfalarında, yazdıklarımı paylaşmaya başlamamla birlikte farklı bir boyut kazandı. Yaklaşık on ay süren bu zaman zarfında, çeşitli konulardaki tam 344 adet yazımı sizlerin teveccühüne sundum. Değerli okurlardan, bu yazılarıma 529 adet yorum aldım. Ve onlarca farklı, enteresan ve hoş olayla karşılaştım, çok güzel insanlar tanıdım.

Tamamen kendi iç denge ve dinamiklerimin bir neticesi olarak almış olduğum karar doğrultusunda, bundan böyle bu sayfalarda, yazılarım yayınlanmayacak. Yazmaya, tıpkı “Milliyet Blog” öncesinde olduğu gibi bundan sonra da devam edeceğim ama yazdıklarımı paylaşma noktasında; şu an için gelişimini ve süresini benim de bilemediğim bu süreç tamamlanana dek, ara vermiş bulunmaktayım.

Bugüne dek; yazılarımla ve yazılarıma gelen yorumlara verdiğim cevaplarımla, bilerek ya da istemeden kalplerini kırmış olduğum tüm Milliyet Blog yazar ve okurlarından özür diliyorum.

Ve teşekkürlerim;

*Bizlere bu imkanı veren “Milliyet Gazetesi ve Web Sitesi” yönetimine,

*Milliyet Blog Yazarları buluşmasında tanışma ve sohbet etme imkanı bulduğum, saygın gazeteci ve Milliyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni “Sayın Sedat Ergin”e,

*Özellikle Füsun ve Başak Hanımefendiler olmak üzere, Milliyet Blog “proje yönetici ve editörleri”ne,

*Milliyet Cumartesi Eki’nin, Toyota ile Keşfedin sayfasında, yazılarımı yayınlama inceliğini gösteren, sayfa editörü “Sayın Fatih Türkmenoğlu”na,

*Çok değerli “Milliyet Blog Yazar ve Okurları”na,

*Yazılarımı okuyup, kendileri ile ilgili olduğunu düşünerek, farklı şekillerde bana dönme ihtiyacı hisseden ve lütfeden; çeşitli kurum ve firmaların, çok kıymetli sahip ve yöneticilerine,

*Ve son olarak, bana, Milliyet Blog yazarlığım süresince her türlü desteği veren ve fedakarlıkta bulunan “Sevgili Eşim”e, sayısız teşekkürler ediyorum.

Değerli Dostlar,

Hepinizi çok sevdim, seviyorum ve seveceğim...

Gönül dolusu muhabbet ve hürmetlerimle efendim.

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..