Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '14

 
Kategori
Deneme
Okunma Sayısı
172
 

Son yudum, soğuk kahve

Son yudum, soğuk kahve
 

Karmaşık duygular, cevapsız sorular, birden çok seçenek, rutin işler ve doğan güneş. Bunlar yeni değil, başa çıkmak gerek
 
Yine hayatın muhteşem günlerinden birini yaşıyoruz. Yine birileri aynı işleri yapıyor, aynı mekanlara gidiyor, aynı şarkıyı dinliyor, aynı yemeği yiyor. Aynı mutsuzuz ya da aynı bencil. Yine kadere ve kör talihe atıflarda bulunuyoruz. Kızıyoruz, bozuluyoruz, hazmedemiyoruz, laf sokuyoruz falan… Peki biz neden, gerçekten farkımıza varıp her anımızın tadını çıkaramıyoruz?
 
Bir kontroldür gelmiş bize,kahvemizi bile aynı aynı bardakta içiyoruz. Başka yastıklarla uyuyamıyoruz, ondan mesaj gelmezse ayılamıyoruz filan. İnsanlara özel üretim hatası veriyoruz. Kabul edelim, bizde eksik bir şeyler var… Cesaret belkide, alışmışız ya riske girmekten kaçıyoruz. Kolayımıza geliyor. Sihirli bir değnek bekliyoruz. Bizi ensemizden tutup güzel hayatlara sokucak o kudretli aşklara bel bağlıyoruz. Aşık olduklarımız da profesyonel yabancı, yalancı ve aslında hiç var olmamış olunca… Ama işte olmayan şeylere neden inanıyoruz. Kendi kendimize güzel ve mutlu bir hayat neden inşaa edemiyoruz?
 
Herşey sıradan ve biz bu sıradanlıkan şikayetçiyken neden çabalayamıyoruz? Neden hevesimiz yok? Ne de biz bu hayatta mutsuz ve yem oluyoruz? Biz hak etmiyor muyuz?
 
Yine birçok cevabını bildiğimiz sorularla kasvetli havalarda bir aradayız. Birinin bizi itmesini, birtakım şeyleri yüzümüze vurmasını hala şiddetle bekliyor ve istiyoruz. Yine soğuk kahvemizin son yudumunu içiyoruz. Yine telefon çalıyor ve sonu “46” arıyor… Değişen hiçbir şey yok. Ama işte bir teşvikti ya o bana şu an geldi.
 
Her şeyi kadere lütfen bağlamayalım. Sonu olmayan ve kötü, karanlık birlikteliklere, zararlı işlere, aklımızın girdaplarına ve sevdiklerimizin kara deliklerine lütfen girmeyelim. Bir çok güzel şey yapalım, bir çok kötü şey yapmayalım. Onca neden varken, iki ya da daha çok kişilik yalnızlıklar yaşamayalım. Hayat çok kısa ve çok güzel, birilerini sevmeye önce kendimizden başlayalım.
 
Evet doğru… Kendini kendini kayırır her insan, her bencil insan. Herkes bir parça vicdansızdır zaten, kimileri büyük bir parça. Ardımızda bırakabildiğimiz zaman, kapıyı kapatabildiğimiz zaman, olayları kabul edip hayatımıza devam edebildiğimiz zaman, insanları her şeye rağmen oldukları gibi kusurları ve beğenmediğimiz taraflarıyla sevebildiğimiz zaman, hiçbir şeyi değiştirmediğimiz zaman, yara izlerimizi sevmeye başladığımız zaman hayat daha yaşanılası olacak.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 7
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 154
Kayıt tarihi
: 12.11.14
 
 

Bir sabah uyandım ve 30'lu yaşlara yaklaşırken hayatı erteleyerek neler kaçırdığımı düşündüm. Hay..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster