Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Son zamanlarda çok mutsuzum.

Son zamanlarda çok mutsuzum. Mutsuzluğumun nedeninin ise "umutsuzluk" olduğunu farkettim.

Umutsuzluğun da bilerek pompalandığını düşünüyorum ki bunu anlamak için bir-kaç haber okumak bile yeter...

Bir tarafta açlık düzeyinde yaşayan "çalışan" insanlar, işsiz üniversiye mezunları, diğer tarafta muazzam bir şaşaa!

Yalan-dolanla çevrili etrafımız; güven duygusu örselendi...

Komşu komşuya düşman edildi; sevgi yok... Merhamet yok...

Her geçen gün bireysel özgürlüklerimiz kısıtlanıyorken iktidarın özgürlük alanı büyüyor; adalet yok!

 

******

Geçenlerde yazmıştım, mideme kramplar giriyor artık diye, geçmediler...

Yüce divan için oylama mizanseniydi, internet müdahaleleriydi falan derken üstüne bir de din bazlı tahrip gücü yüksek kimyasallar geldiğinde midem resmen patlama tesirli bir bomba!

(Zararım yalnızca kendime ve beni sevenlere...)

******

Kaçmak, saklanmak değil de, bünyeyi biraz toparlamak adına doktor sözü dinleyip üç-beş gün olan-bitenle arama bir mesafe koymaya karar verdim.

Sizin de bilginiz olsun istedim...

 

Mail: gulgun_2006@hotmail.com

https://twitter.com/Gulgunkaraoglu

 

 

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..