Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '14

 
Kategori
Öykü
 

Son

'' Uzun süre kabuslar gördüm, uyuyamadım, yemek yiyemedim, zorunda olmadıkça evden dışarı çıkmadım, kimseyle konuşmadım, işimden ayrıldım, bazılarının kolay bir şekilde atlatabileceği ya da zamanla sıradanlaştırabileceği bir durumu kendi içime hapsedip uzun süreli bir depresyon yaşamayı tercih ettim. Belki de bu yaşamaktan kurtulmak için seçtiğim bir yoldu. Doğrusunu söylemek gerekirse kendime bir türlü çıkış yolu bulamadım. Pembe baloncukları birer birer yok ettim. Yaşamdaki güzel olan her şeyi görmemek için ant içmiş gibiydim. Nihayetinde ilmik ilmik sonumu işledim. Haftalar boyu yatağım bana ev, yoldaş, aşk, nefret oldu. İçini varlığım ile doldurduğumu sandığım yatak beni kuruttu. Acısız ve aydınlık bir son oldu. Denize rengini veren ağaçlar gibi kalabalık ama tek başına dik durmaya çalışan bir fidan gibi yalnız.''

 
Toplam blog
: 29
: 59
Kayıt tarihi
: 03.11.13
 
 

Hala Kocaeli Üniversitesinde okumakla meşgulmuş gibi görünen ama en büyük meşguliyeti düşünmemeye..