Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '09

 
Kategori
Deneme
 

Sona geldim.. sana..

Sona geldim.. sana..
 

Google Görseller


Sana geldim sona
Sen de yeryüzüdür gövde bulan
Ey Suların sonsuzluğu
Bakışlarım demir atsın gözlerinin limanına
Fırtınalar yorgunu yüreğim ; Sana

Gözlerini kapayan sadece kendine gece yapar.. Şimdi kapatıyorum gözlerimi.. Ellerimin arasındaki başımda kopuyor fırtınalar.. Karanlığın koynundaki git-geller bunaltıyor artık.. Her başlangıç bir son gibidir aslında.. Ve ikisinin gizini sende çözmeye geldim.. Sana geldim.. sona..

Hayalinin karşısında bülbüle dönen dillerim lâl oluyor karşında.. Kifayetini kaybeden kelimelerimin ardına gizleyip hayal kırıklıklarımı sessiz çığlıklar atıyorum.. Umutta olmalıydı biraz ama.. Bulamıyorum.. Bir sigara dumanında resmedip dünyanın sekizinci harikasını kıçı kırık mısralarımla çıkıyorum karşına.. Ey benim deli mavim.. Sessiz, kimsesiz limanım.. Çok değil, bir kulaç uzağımda görürdüm seni.. Öyle değilmiş.. Uzun zaman önce bıraktım sularına o cam şişeyi.. Gelmedi mi kıyılarına..

Peki peki.. Dediğin gibi olsun.. En çok gözlerini severdim derdin.. Bırak o halde.. Bakışlarım demir atsın ıssız kıyılarına.. Deli boranlar kucağında en çaresiz olduğum anlarda bir el kadar yakındı hayalin.. Bu yorgun yürekle asıyorum dualarımı kapına.. Sana geldim..

Bütün Sabahlarım sesinde ağarsin
Keder tırmanmasın yüzüme bir daha; Sarmaşık gibi;
Öpüşlerin damlasın çöl dudaklarıma
Biliyorum; Yüreğin durgun sudur; dindiğim
Korku kıyılarımı sildiğim

İşte yine herşeyin başlayıp bittiği yerdeyim.. Gecedeyim.. İnceden bir temenni olarak umuyorum farkında olmadan.. Her gecenin sesinde ağarmasını.. O uzun susuşların ardına gizlediğim derin kederlerin son bulması dileği ile sarıp sarmalarken hayalini dudaklarımı bırakıyorum dudaklarının üzerine.. En hırçın anlarımda kanımdaki zehiri etkisiz kılan tek şeydi o ıssız yanın.. Yokluğunda taş dibeklerde döverken yüreğimi omzumdaki el seninkiydi.. Bir nisan yağmuruydun yangımı söndüren.. Ve beni cesur yapanda buydu sanırım.. Korkularımı yükleyip bir çift kelebek kanadına uzun yollardan sana geldim..

Sana geldim
Sustum ve yumdum
İki damla ateş düşürdün gözlerime
Al uslandır korsan bedenimi
Gece kanat çırpsın parmaklarımda

Sendeyim işte.. Sus pus oldum yine.. Kapatip gözlerimi zihnimde uçuşan kelimelerimi toparlarken hayalin geliyor gözlerimin önüne.. Hani derler ya film şeridi gibi.. İşte öyle.. Geldiği gibi gitti yine aniden.. O dipsiz karanlıklarımda alev alev yangınlarımla uğraştım durdum hep.. Kimi zaman eriyip biterken, kimi zaman küllerimden doğdum bıkmadan usanmadan.. Yetmedi diye yalvardım şuursuzca hayalinin önünde.. Şimdi anlıyorum.. Fitilimi ateşleyen duvardaki hayalinmiş.. Ben deli maviliklerin serinliğini arzularken sen öpüşlerinle çöle çeviriyordun bedenimi.. Sonrası hoyratlık oluyordu.. Mavi sularında sahipsiz bir sal gibi dolanıyordum.. En hırçın anlarına şahit oldum.. Şimdi ise oturmuş medet umuyorum.. Hadi.. Tak geceyi koluna şimdi.. Derinlerine sakla o hırçınlığını.. En sakin halini takınıp kendine benzet beni.. Dalgalar uzak olsun artık bizden.. Sığ sularında sev beni..

Birbirimizden kaçıracak yerimiz kalmasın
Birleşsin yağmur soylu ellerimiz
Bırak öpüşlerim ağzını kapatsın
Uzun uzadıya susarak kalalım birbirimizde
Sabaha söyleceyek söz bırakmayalım

Ne ateş olabildik seninle ne de su demiştim daha dün.. Bırakalım maskelerimizi bir kenara.. En yalın halimizle gelelim yüzyüze.. Ne söylenecek söz kalsın, ne kaçılacak yer.. Fonda bir gitar eşlik etsin öpüşlerim kapatırken ağzını.. Ve çok sevdiğimiz mavi konuşsun yerimize.. Biz suskunları oynarken yüreklerimiz dalsın en koyu muhabbetlere.. Varsın sabah olsun ne farkeder o an.. Söz müzik kalmasın o ağaran tana..

Köpekler gibi havlayan acılarımız sussun
Sevda çözmesin kendini bizden
Sularca gülüşelim
Yüreğin alıkoysun gitmelerimi
Sona geldim Sana !!

Bırakalım dizlerimizde kırılan kalemleri.. Oldukları yerde kalsın o yüzsüz acılar.. Varsın gece dönmesin güne.. Parlayan tek şey sen ol ıssız hayatıma.. Ve sevda.. Ödenen bedellerin ardından hakkını verelim artık.. Düğüm düğüm olsun yüreklerimizle.. Ve gülmek.. Ne kadar uzun zaman olmuş unutalı.. Şimdi sus n'olursun.. Parmağımla kapatırken dudaklarını, son temennidir bu dudaklarımdan dökülen.. Yüreğin alıkoysun gitmelerimi.. Sona geldim.. Sana..

Şarkı : Şahrud Seyduna - Sen Hiç mi Bahar Görmedin

 
Toplam blog
: 36
: 603
Kayıt tarihi
: 24.03.09
 
 

..