Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '17

 
Kategori
Güncel
 

Sona yaklaşırken

Sona yaklaşırken
 

Süreç sona yaklaşıyor

Süreci başlatanlar

Başladılar kıkır, kıkır gülmeye canlarım

Armegeddon süreci bu canlarım

Bu sürecin amacı canlarım

İsa Mesih’i

Vaktinden önce dünyaya döndürüp

İnsanlığı yönetmesini sağlamak

Ne kadar saçma görünse de canlarım

Evanjelizm bunun üzerinde yol alıyor

Onlar ne yapıp edip

İsa Mesih’e kavuşmak emelindeler

Dünyayı

En güzel onun yöneteceğini sanmaktalar

Tabii yapacakları otlakçılığı da saklamaktalar

Bunun için de canlarım

Yahudilikle İslamiyet’i kapıştırmak

İki dini de söndürüp

Hıristiyanlığı baki kılmak derdindeler

İsa’ya yaranıp mala konmak kurnazlığındalar

Yahudileri destekler görünüp

Onların İslamiyet’le savaşıp telef olmasını

İslam’ın da yenilip yok olmasını sağlayıp

Tek din Hıristiyanlığın kalmasına varacaklar

Bu koşullarda İsa Mesih de dünyaya dönecek

Dünyayı yönetecek

Yahudiler de bu sürece kendileri için

Arz-ı Mevt kavuşması olarak bakıyorlar

Vaad edilmiş topraklara kavuşup

Büyük İsrail Devletini kuracaklarını düşlüyorlar

Bu nedenle Armegeddon Sürecine sarılıyorlar

Ne garip bir dünyadayız Yarabbi ya

Evanjelistler yalandan Yahudilere

Yahudiler yalandan Evanjelistlere sarılıyorlar

Akılları sıra

Köprüden geçinceye kadar ayıya dayı diyorlar

Bakalım kim kimi kazıklayacak bu süreç sonunda

Katar sorunu bir dönemeç bu süreçte

İran ve Türkiye bu dönemeçte yanlış yola giriyorlar

Zaten emperyalizmin amacı da bu canlarım

Bu iki devleti saf dışı etmek asıl amaç

Önce Kuzey Irak Kürt Devleti kurulacak

Bir zaman sonra Türkiye’nin Güney bölgesi

Bu oluşuma katılacak

2025 yılına varmadan bu bölge İsrail’e dahil edilecek

Süreç bu canlarım

Süreç sona yaklaşıyor canlarım

...

Bize düşen bu süreçte canlarım

Akıllı davranıp doğru tutum almak olacaktır

Ben sadece bunu öneriyorum canlarım

Şöyle söyleyip duruyorum işte

Uyanık ol devletim

Uyanık ol devletim

Doğruyu bul devletim

Doğru davran devletim

Bu sürecin

Başımıza bela açmaması doğru yol almaktadır devletim

Uyanık ol halkım

Uyanık ol halkım

Doğruyu arayan devleti destekle halkım

...

Saygı ve sevgilerimle

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..