Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sonalp neden ders çalışmıyor?

Sonalp neden ders çalışmıyor?
 

Hastalıklarımızı, sıkıntılarımızı unuttuk. Tek derdimiz Sonalp'ın ders çalışmaması. Hayretler içindeyim. Aslında başarılı bir eğitim-öğretim geçmişi var. Şimdi Anadolu Lisesi 2. sınıfa gidiyor.

Evde dersle ilgili yok.Elinde akıllı telefon. Böyle bir şey olamaz. Kapasitesi olmasa,hani çalıştığı halde başarılı olamasa neticesine katlanılır. Zeki olduğu halde umursamaz,ilgisiz olması bizi çileden çıkartıyor.Neler söylemedim, ne diller döktüm,en sonunda elimin tersiyle bir tokat attım. Annesine dedim,artık benden bu kadar, kendi bileceği iş.

Bu yazıyı yazmamdaki amacım olayımızı blog haline getirerek ileride kendisine okutmaki Kendisine sordum, bir sıkıntın mı var,seni bir psikoloğa getireyim. Yok, olmaz dedi.

Bir iki sene önceydi. Pencereden baktığımda çöpçüler çöp topluyorlardı.Sonalp'i çağırdım, gösterdim,bak okumazsan yapacağın işi gör dedim.

Geçenlerde veli toplantısına gittim. Öğretmen, verdiğimiz ödevleri defterlerinden yapsınlar dedi. Sonalp'ın elinde hiç öyle ödev kağıdı görmedim. Ayrıca hafta sonlarında ücretsiz kurs açılmış, haberimiz yok. Bizim beye sordum, bu kursa niye gitmiyorsun diye. Gerek yok dedi. Bu gidişle herhalde ben gideceğim psikoloğa.

Ders çalışmayan öğrencilerle ilgili uzmanların yazılarını okuyorum. Zor bir durum gerçekten. Ne yapacağımı şaşırmiş haldeyim. Evi dahi okuduğu şehire taşıdık

Belki düzelir, bir umut bakalım. Üç sene sonra üniversite sınavlarına girecek. Sonucu bu yazıma atıfta bulunarak tekrar yazacağım.

O kadar hayat sorunları yaşadım,böyle çaresiz kaldığım anlar olmadı.

Allah'tan umut kesilmez demişler. Şimdilik tesellimiz bu.

Düzce 20.12.2016

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..