Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Sonbahar bakışlım

Sonbahar bakışlım
mevsimlerden malum olandayız yine
aylardan hep Eylül tuhaflığı çıkar bahtımıza
ve üryan bir geceye karışır karanlığımız
sen sevince başlar nedense ayrılığımız
sen sevince bende konuktur kasvet
çünkü hiç beni sevmedin sen, sevince
sevince bende sevinç olmadı
yüreğindeki ben olmadım işte

sonbahar bakışlım
yağmur hırka çiğ titrekliği bakışların
bir bakarsın yaprak olurum düşmeye hazır
sarı sarı el değmemiş hüzünler kalır içimde
sen sevince başlar nedense kederlerim
sen sevince gülüşlerim kaybolur
çünkü hiç beni sevmedin sen, sevince
sevince kalbimde umut birikmedi
hayallerinde ben olmadım işte

sonbahar bakışlım
yıldızları bile çaldın göğümden
kalbimin kıyılarından gemiler kalkar
her vedada ayrı bir bulut geçer başımdan
sen sevince başlar nedense şiirlerim
sen sevince adımlarımda bir kopukluk
çünkü hiç beni sevmedin sen, sevince
sevince uykularım bölündü
sevginin birinde ben olamadım işte.

 Şiir: Denizhan Burhan ( Sonbahar Bakışlım kitabı- 2006) 

 

 
Toplam blog
: 55
: 154
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

Basın Danışmanı. Medya tanıtım uzmanı ..