Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Sonbahar dedikleri (III). Pazar yeri…

Sonbahar dedikleri (III).  Pazar yeri…
 

alanya.bel.tr


  İşte orta yerde kaldım
Bir Pazar yerinde
Bir Pazar günü
Günü Pazartesi’ye bağlayan
Bir garip gün.

Üstelik üzerimde bir garip hüzün
Ama nasıl bir hüzün
Anlamazsın iki gözüm
Anlatsam anlamazsın
İçine 250 Gr. ayrılık koy
Bir ton da yalnızlık
Sonra , mavi gözlerini koy
Bir ton da sarı saçlarını
Uzayıp giden
Hiç gelmeyen
İşte öylesine.

İşte sonuncusu benim.
Pazar yerinin tam ortasında
Eline mendilini alıvermiş
Ortada bir garip efe,
Öylesine kalıvermiş
Sen ne dersen de… artık.

Bir hazan günü
Anadan azan günü
Tipi, boran…
Artık beni aramayın
Beni hiç aramayın
Ben hüzünlerdeyim.

Kaybolmuşum , aradan!
Zaten garip, anadan üryan
Doğmuş gelmişim buraya, ama
Bundan böyle nereye
Sormayın , sormayın…
Bilmem, bilemem…

Perişanım, perişan…
Anadan yanık, bir Zişan!
Bir sonbahar günü
Vurulmuşum vurulmuş
Öylesine perişan
Allah yardım etsin artık
Yoksa ağabeyler
Ne bir ismim var, ne bir şan
Yollardayım, yollarda,
Dört nala , hala
Dört nala,
Bakarsın bir atlı,
Bir yayan.

Düşmüşüm peşine geliyorum
Allah şahidimdir, inan.


 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..