Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '15

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Sonbahar güzellikleri de getirir umudundayım.

Sonbahar güzellikleri de getirir umudundayım.
 

Bu sabah kahvaltıya bahçeye inerken sırtıma bir şal aldım. Günlerdir, hatta aylardır öylesine sıcak ki şallarımı nereye kaldırdığımı hatırlayamadım  de ve bir süre aradım.

Yavaş yavaş sonbahar gelmeye başlıyor galiba. Gerçi Bodrum'da gündüzler  hala çok sıcak ama gece ısı oldukça düşüyor.Gece ile gündüz arasındaki ısı farkı yaklaşık 10 dereceyi buluyor.

Biz buralarda gündüz denizen keyfini çıkartıyoruz ve daha uzun bir süre de gireceğiz ama Adamızda sonbahar iyice kendini göstermiştir.Ne de olsa Ada Marmara Bölgesinde.

Bu yaz sıcaktan öylesine bunaldık ki biraz serinlik hoşumuza gidecek gibi gözüküyor. Sonbahar bir kurtuluş gibi geliyor hepimize.

Ben sonbaharı seviyorum. Sırtımda bir ceketle bahçede oturmayı, sararan yaprakları ,yağan yağmurun sesini, kokusunu seviyorum. Evimde oturup kitap okumayı, televizyon seyretmeyi seviyorum. Şimdi diziler de başlayacak yeni sezona. Bu kış gene güzel diziler olacak gündemde.

Gelecek günleri düşünmek, ümit etmek ne güzel. Geçenlerde bir yerde okudum. Kitabın Içine ayraç koyup kapatmak geleceğe ait ümidin varlığını gösteriyormuş. Yani ertesi gün gene o kitabı okumaya devam edebilmenin umudunu.

Ümitsiz yaşayamayız sanırım.

Hava ısınmaya başladı gene.Önce sırtımdan şalımı attım.Sanırım birazdan denize gitmek üzere hazırlanacağım,Şalımı attım dedim ama katlayıp koltuğun kenarına koydum.Bu aralar ona iyi davranmam gerek, zira akşama gene ihtiyacım olacak.

Bu güzel sonbahar gününde yüzerken ümitlerimi düşüneceğim.Önümüzdeki günlerin güzellikler, huzur getirmesi ümidi ile yüzeceğim.

Yazımda kullandığım resmin sahibini bilmiyorum ama ben çok beğendim. Umarım izinsiz kullandığım için bana kızmaz.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..