Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sonbahar hüznün aşkın diğer adı

Sonbahar hüznün aşkın diğer adı
 

Bu sabah puslu bir hava vardı mevsimin adına yakışır. Yürüdüğüm yol sağlı sollu ağaçalarla bezenmiş, bastığım yerler hazan sarısı yapraklarla halı misali idi :).

Düşündüm insanlara neden sonbahar ve kurumuş bu yapraklar, aşkı, romantizmi anımsatır ve aşk mevsimi olarak adlandırılır diye . Doğrusunu isterseniz bundan 15 yıl öncesine kadar yemyeşil ağaçlar, rengarenk çiçeklerle süslü bahar varken neden vazgeçmişliği geç kalmışlığı hatırlatan sonbaharda insan aşık olur diye düşünür ve anlam veremezdim...

Fakat bugün doğanın süslediği bu harika yolda yürürken orta yaşımın başlarında ancak sebebini kavrayabildim :). Sararıp düşen her bir yaprak, bir anımızı, bir aşkımızı, bir hatamızı, bir özlemimizi ve özlediklerimizi temsil ediyor. Kısaca giden gençlik ve ömrümüzü... Ve anladım ki sonbaharın büyüsüne, gençliğine elveda etmeye başlayan yorgun fakat pes etmeyen benim gibi yürekler kapılıyormuş :). Demlendirirken tecrübelerimizle hayatımızı; bu yaşta bir başka olurmuş aşkın tadı-tuzu.

Hakkını vererek hissedilirmiş bu duygu en büyülü haliyle. Bakışlar daha bir anlamlı, dudaklardan dökülen sözler daha bir su gibi olurmuş taa yüreğinizi ıslatan... Bedenlerin değilmiş asıl olan, ruhların dokunmasıymış birbirine:). Sonbahar hayatımız, yüreğimizin bu mevsimde aşkı arzulaması ise kalan zamanımızı değerlendirmek demekmiş.

Anladım ki gençler baharı, bizim gibi olgun yüreklerde sonbaharı beklermiş aşk için :) umutla... Sonbaharda boş olan yürekler için geçerli tabiki bu tespit. Aman aman siz siz olun buldunuz mu yüreğinize dokunan bir yürek sıkı sıkı tutun bırakmayın, sevginizle besleyerek. Sonbaharda da aşkınızı tazeleyin birbirinizin ellerini bırakmayarak... Belki enerjiniz boş iki yüreğe ilham olur :).

Umudum, bu sonbahar herkesin torunlarına anlatacak masal tadında aşkı yaklamas ı:). Olmadı mı? Üzülmeyin, ruhu şad olsun YILDIRIM GÜRSES in güzel eserini dinlersiniz, gözlerimizden akan iki damla yaşla: "Her sonbahar gelişinde düşen sarı sarı yapraklarda sen gelirsin aklıma!"....

RUHUNUZA DOKUNACAK MUHTEŞEM RUHU BULABİLMENİZ UMUDUYLA ......

MUTLU KALIN....

 
Toplam blog
: 85
: 1590
Kayıt tarihi
: 23.11.10
 
 

Yaş otuzbeş yolun yarısı eder demiş üstad demesine ama, benim yapacak çok şeyim var:)! Anneyim, e..