Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

01 Kasım '07

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Sonbahar kasım ve doğumgünüm

Sonbahar kasım ve doğumgünüm
 

Sonbahar bir şiir okuma mevsimi değildir, yazılmış şiirleri anlama ve onların içindeki sırların anlamına erme zamanıdır.

Sonbahar, trenlerle yolculuk ederken, pencereden akıp giden ağaçlara bakıp zamanın ne kadar hızlı geçtiğini anlamanın tadıdır.

Sonbahar renkli yaz düşlerinin, açık pencereden içeri sızan seslerin, vıcık vıcık müziklerin, bahçede oynayan çocuk seslerinin yavaş yavaş tükenmesi ve yerlerini huzurlu bir sessizliğe, hüzünlü bir iç dengesizliğe terketme mevsimidir.

Sonbahar geri gelen geceler, geceler boyu sessizlikler, naif müzikler, ölümü düşünmeler, aşkı özlemeler demektir.

Sonbahar şehrin gri duvarlarının ardında yeni sözcükler keşfetmek için yelken direği kırılmış eski tanıdık bir kadırga ile sefere çıkılan bir yolculuğun değişmez hikayesidir.

Sonbahar en gerçek mevsimdir.

Yazın güneşinden kamaşmış gözler, şimdi daha rahat bakarlar dünyaya...Yaz aşkının geçiciliği ortaya çıkar.Ve bir daha sırtlar kendisini insan.Yola çıkmak, fotoğraf çekmek için en güzel mevsimdir.

Güneşin yaz tazesi ışıklarının yerini kış kaçkını ışınlara bırakma sürecidir sonbahar.Doğanın içinde kalan son enerji kırıntılarını alevden bir katmanla üstüne çekip hafif hafif yanlamaya başladığı zamandır.

Göçmen kuşlar öndekinin kanat seslerinin rüzgarında güneye yönelmişken, eve giren kestane kokusudur sonbahar.

Ve bir türlü bitmeyen sinir bozucu bir yazın sonunda, her taşın altında, her kuşun kanadında, her akşam rüzgarında aranan, özlenen, beklenen bir hayal tortusudur.

Kasım ayıda sonbahar aylarından biridir.İşte sonbaharın bu güzellikleri ve kasımın soğuk ilk günü İZMİR’de açmışım bende gözlerimi dünyaya.

Beklide sonbaharı sevmemin tek sebebi budur.Tüm güzellikleriyle aşığıyım şehrimin ama kasım ve sonbahar ayrı güzelliktir benim için.

İzmir’in sonbaharı her parkta bir ayrı güzeldir.

nasıl iş bu
her yanına çiçek yağmış
erik ağacının
ışık içinde yüzüyor
neresinden baksan
gözlerin kamaşır

oysa ben akşam olmuşum
yapraklarım dökülüyor
usul usul
adım sonbahar


Bugün 1 kasım 2007 ve benim doğumgünüm.İzmir, sonbahar ve ben kutluyacağız bugün doğumgünümü.

Nice mutlu yıllara hep birlikte inşallah : )))

Şiir :Atilla İlhan

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..