Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '08

 
Kategori
Deneme
 

Sonbahar

Sonbaharı yazmak en çok etkileyen özellikleriyle olmasını isterim. Kuşlar göç etmişler evlerde, mekanlarda daha fazla zaman geçirilecek harcamalarda sorumluluklar ön planda olacak.

Bugün kendimi sonbahar gibi hissediyorum. Bir şey yapmak istiyorum bugüne yeter olsun üsteleyip gelenler yerli yerinde ağırlığınca varmış diye resmi çekilmiş yerlerdeyiz. Zaten fazlasıyle kişiye dönük geçiyor ve sonbahara ait yaşayacak bir daha işim olmaz diyemem.

Her şeye muhtacım bende şimdi biraz güneş... Çaresizlikler var gibi gelirken değişikliklerle geliyor.

Ben düşünmedim benim yerime düşünen bir şeydi ne kadar daha geçecek bitmez sandığımız şeyler aksadığında yarınsız bir zamanda sıkışıp gideceğim.

Yaradılmış yarattıklarıyla yaratıklarım yaradılışta biraz serinlik... Rahatlık veriyor birbirine.

Seyretmeli neresindeyse aydınlık bir sonbaharı bitmiş zamanın kenarında duran veda etmek istemiyor inatlaşmakta sıcaklıgı beslerken soğuklara bırakılmış dünkü güzelliklerde scalasında hem sona bakıyorum ve bahara...

 
Toplam blog
: 5
: 451
Kayıt tarihi
: 13.07.08
 
 

İzmit' te doğdum. İzmit' te yaşıyorum. İktisat mezunuyum. Müzik dinlemek ve okumaktan hoşlanırım. ..