Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '15

 
Kategori
Deneme
 

Sonbahara dair biyografim

Sanki Elest Bezminde bana bahar mı yoksa sonbahar mı yaşamak istersin diye ihtiyarıma sunulan bir sual ile kendime has bir güzergâh çizmişim. Ben küçüklüğümden beri dünyevi noktada gönlüme dahi bahar yaşatamadım, yaşayamadım. Aslında her ne hikmetse hicrandan, firaktan yani ayrılıktan haz aldım. Ne zaman kavuşma ümidi ile bir mevzu gerçekleşse o zaman hep korkmuşumdur. İlk okul yıllarımda geçer idim Televizyonun başına  Trt’de Türk Sanat musikisi konserlerini ve programlarını dinlerdim. Sanat müziği genellikle ayrılıktan ve acıdan dem vurduğu için benim ruhum yavaş yavaş bu mevzular dahilinde gelişme gösterdi. Lise yıllarımda ise ilk yıl yaşamış olduğum hezimetten sonra ikinci tecrübe yılımdan sonra edebiyata ve sanat müziğine ve akabindeki yıllarımda ise Osmanlıca kelimeleri ezberlemeye ve o kelimeleri cümle içerisinde kullanmaya özen gösterdim. Osmanlıca dili çok muhteşem ve hayatımızın olmazsa olmazlarından biri haline geldi çok şükür. (Allah ayırmasın , arttırsın.) Lise yıllarım benim açımdan bir çok kişini önüne geçebilme olanağı sağladı. Bir çok kişini gereksiz gördüğü musiki eğilinden sonra yavaş yavaş Türk musikisinde yer alan bazı makamlarüzerine çalışmalar yaptım kendimce. Ama hep ayrılık ve kalpte titreme yapan icralar ile hemhal oldum. Tabi bu bende ayrılık hislerini daha da arttırdı. Kavuşmak isteyipte güçlü bir şekilde kavuşmama hissiyatı ile geri çekilme pozisyonunda olmaya sevletti beni bu icralar. Pişman mıyım elbette hayır. 

 
Toplam blog
: 19
: 105
Kayıt tarihi
: 22.07.13
 
 

sadece bir hiç... ..