Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '08

 
Kategori
Deneme
 

Sonbaharda Mektup

Sonbaharda Mektup
 

Yerkesik Kerimoğlu evi'nden


İzlenimler
Gizemli Bir Söyleşi

Nabide Kılınç

SONBAHARDA MEKTUP...
Yağmur yağmış yine bugün. Hava soğuk. Gökyüzü sonsuza delinircesine gürlemiş. Geceleyin yıldızlar uçuşarak kaçışmışlar...Bulutların altına saklanmışlar... Bulutlar gıpgri akşam da kızıl. Sağanak bu. Sonbaharın en güzel yağmuru. Sonbaharda çınar ağaçlarının yaprakları dökülür. Sapsarı, sarmaşıklar kıpkırmızı... Bütün renkler var. Gökkuşağı çıkamıyor, güneşin ardından. Çıkacak gökkuşağı. Heyecan duydum bugün yine. Bir çıksa, içinden en sevdiğim rengi alacağım. Renklerin arasında uçuşarak yürüyeceğim. Sonbahar beni hüzünlü de yapar. Hem “hazan ve gazal mevsimi” değil midir sonbahar? Milyonlarca yapraklar çınar ağacının dibine dökülür. Yerine ilkbaharda milyonlarca yapraklar çıkacak. Yeşerecek, filizlenecek... Gölgesinden güneş ışığı süzülerek saçlarıma ışıyacak. Bense dibinde oturmuş, rüzgarda yapraklarının hışırtısını dinleyerek, tatlı bir melodi ile gözlerimde parıltılar kıvılcımlar saçacak, geceleyin gökyüzünü salkım saçak dolduran yeryüzüne dökülürcesine inen ışıl ışıl yıldızlar gibi geçecek.... Evet...Sonbahar böyle iken, ben sevgiye, sonsuz sevgiye, sonsuz güzel olan her şeye hayran olacağım...

Biraz da hüzün var sonbaharda... Sonbaharda sapsarı yapraklar dökülürken, ben canımın içini kaybetmenin büyük bir boşluğunu yaşamaktayım, yapraklara bakarken... Çınar ağacının yapraklarıdır bu... Hemen içimde kayan ölüm... Bir yıldız gibi kayıp gitti. Ben onu çok çok severim... Küçükken o bakmış bana. Yumuşacık , tatlı, güzel o benim ideal öğretmenim, canım canım... Ölüm yıldönümü geldi yine...19 Kasım. 19 Kasım alıp götürdü onu, bizden kopardı.Ve 24 Kasım Öğretmenler Günü.... Sonbahar bu neler getirdi bana... Yaşamak güzel şey...Yaşamak sevgiyle, sonsuz, güzel yaşamak...Nefes almak... Yaşamak güzel şey...Yüreğinle yaşamak...

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..